“Tolong Eh Fathia! Manusia Kena Selalu Belajar, Tak Boleh Nak Ditegur Tu Yang…” – Kata Tunku Hanis Buat Fatiya Latiff

Dua hari lalu, pelakon Tunku Hanis ada menitipkan sesuatu buat rakan artis, Fatiya Latiff. Katanya, sebagai sahabat susah senang bersama apa sahaja yang berlaku dia tetap ada di sisi.

Malah katanya lagi, kalau ada yang menegur ia adalah kerana sayang.

“Susah senang sama-sama! No matter what happen i got your back! Allah tengah duga kau supaya kau tau DIA sayangkan kau & ituje cara nak buat kau / kita ingat DIA. Mana mungkin DIA tak tau hati budi kau cuma perangai tu je sikit eh! TOLONG EH FATIYA! Haha!

View this post on Instagram

Susah senang sama-sama! No matter what happen i got your back! Allah tengah duga kau supaya kau tau DIA sayangkan kau & ituje cara nak buat kau / kita ingat DIA. Mana mungkin DIA tak tau hati budi kau cuma perangai tu je sikit eh! TOLONG EH FATIYA! Haha! Tak apa, kita manusia kena selalu belajar yang tak boleh nak ditegur tu yang susah! Bila manusia tegur sebab sayang tetapi dihina dicaci diumpat digosip diperli ? tak apa! DIA akan datangkan teguran dari DIA! Macam aku, selalu tak dengar cakap orang sekali DIA nak tegur, DIA betullll tegurrr habisss! Hahaha! Semakin i dewasa semakin diri ini mengagumi setiap inci kerja tuhan & tiada yang benar melainkan yang benar iaitu hidup yang tiada ujian seumpama hidup tidak dipedulikkan tuhan! Orang yang sentiasa tenang & sabar dalam setiap dugaan dengan hati yang benar-benar bersih pasti menang! Bye! ❤ Korang hentam dia dengan puluhan batu pun @fatiyalatiff tetap sahabat saya! Dia pun nak potong pendek jugak! Hahaha! TAK KENA! Kau dengan grekkk kau perlu berpisah tiada eh! Lagi elok tutupje senang cerita! ? #TakPerluNakPujiKeApaNantiMasyarakatBenci #TakMakanDekPujianTAKMATIAkanKejian #SayaTulisApaIsiHatiSaya #Bye

A post shared by Miss TH (@tunkuhanis) on

“Tak apa, kita manusia kena selalu belajar yang tak boleh nak ditegur tu yang susah! Bila manusia tegur sebab sayang tetapi dihina dicaci diumpat digosip diperli ? tak apa! DIA akan datangkan teguran dari DIA! Macam aku, selalu tak dengar cakap orang sekali DIA nak tegur, DIA betullll tegurrr habisss! Hahaha!

IKLAN

“Semakin i dewasa semakin diri ini mengagumi setiap inci kerja tuhan & tiada yang benar melainkan yang benar iaitu hidup yang tiada ujian seumpama hidup tidak dipedulikkan tuhan! Orang yang sentiasa tenang & sabar dalam setiap dugaan dengan hati yang benar-benar bersih pasti menang! Bye,” kongsinya.

Pada masa sama, Tunku Hanis yang bakal muncul menerusi drama rantaian Leftanan Zana di esok jam 9.00 malam di TV3 turut memberitahu apa sahaja yang berlaku, pelakon sensasi berkenaan tetap merupakan sahabatnya.

“Korang hentam dia dengan puluhan batu pun @fatiyalatiff tetap sahabat saya! Dia pun nak potong pendek jugak! Hahaha! TAK KENA! Kau dengan grekkk kau perlu berpisah tiada eh! Lagi elok tutupje senang cerita!” akhirinya.

Foto: Instagram Tunku Hanis, Fatiya Ltiff

IKLAN