“Gambar Kahwin Dengan Bekas Suami Dulu Takde Ke Kak?,” – Kongsi Kenangan Kahwin, Ada Pula Yang Tanya… Ini Reaksi Sharifah Shahirah

Tidak lekang mengembalikan nostalgia dirinya satu famili, hos dan penyampai radio, Sharifah Shahirah sekali lagi ada berkongsi foto perkahwinannya bersama suami, Ijoy lebih 17 tahun lalu.

Bersempena bulan ulang tahun perkahwinan, ibu kepada lima cahaya mata itu dilihat ada mengimbau kenangan perkahwinan keduanya, sambil bercerita mengenai kek kahwinnya yang dibuat tiga tingkat!

“Pagi pagi kutip pucuk paku, Kutip pucuk dengan mak mah, Ini bulan annibersary aku
Harap suma kena bertabah.

“Gambar kahwin klasik throwback sebulan. Jangan nak kecam pulak. Sebab kita kawin 4hari 4malam.

“Benda ada buat apa nak simpan ye dak. Almaklumlaa baru kawin. Benda baru… Lama esok muntah.

”Korang ada kek gambar patung…takde kan? Ni fesyen baru korang mana ada. Beli ye bukan sponsor. 3 tingkat semua kek dlm tu …fruit kek.

IKLAN

”Semua dapat makan, sedap nak mam. Buat kat bangsar…aunty tu buat sedap. @chempaka.emalin Rasanya yg rekemen
Lama tak wat kek ngan dia,” tulisnya.

Serentak dengan perkongsian itu, para peminat yang turut terhibur dengan kapsyen humor Shahirah turut mendoakan agar mereka sekeluarga kekal harmoni sampai bila-bila.

Bagaimanapun, ada satu akaun yang bertanya mengenai foto throwback perkahwinannya yang terdahulu dan ini reaksinya terhadap soalan berkenaan;

Terdahulu, hasil dari perkahwinan bersama Ijoy, keduanya telah dikurniakan lima cahaya mata iaitu Airell, 13, Airra, 10, Auddra, 8 dan Adeena,1 .

IKLAN

Shiera sebelum ini turut mempunyai seorang anak perempuan, Allisya, 19, hasil perkahwinan pertamanya dengan vokalis Black Dog Bone, Jatt.

Foto: Instagram @shieraijoy