“Video Suapkan Nasi Ini Adalah Sehari Sebelum Abah Meninggal,” – Hajat Tunai Umrah Buat Bapa Tiap Tahun, Perkongsian Aliff Syukri Menyentuh Hati..

Usahawan yang kini bergelar selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri malam tadi ada berkongsi sedutan video dirinya yang sempat mengisi masa bersama Allahyarham bapanya, sehari sebelum dijemput illahi.

Perkongsian yang dimuat naik hero filem Badang itu mencetuskan rasa sebak di hati netizen, sementelah video turut terpapar pelbagai momen usahawan tersebut bersama bapa kandungnya.

“Video suapkan nasi ini adalah sehari seblum abah meninggal.. kri tak sangka kri sempat suapkan abah makan buat kali terakhir dan abah pergi secara mengejut..dan antara moment yg pernah saya record..yg byk sy share di youtube saya.

“Abah saya berjanji dgn diri saya.. sy akan buatkan abah umrah setiap tahun selagi sy mampu,dan sy akn berusaha utk wakafkan rumah anak yatim atau tafiz utk abah saya kamarzaman bin kamaludin dan sy akan sembahyang dan tidak lalai dgn dunia.

IKLAN

“Saya buat mcm ni sbb nak abah mewah di sana sbb sy mungkin tak sempat buat smua ni kat dunia sbb terlalu sebuk… sy nak abah dan mak @bondarozitaibrahim bangga ada anak mcm saya kaya raya dunia dan akhirat itu kan yg abah impikan dan kri akan buktikan kat abah walapun abah dah menjadi arwah..tapi roh abah ada dalam jiwa saya,” tulisnya.

Malah, Aliff turut memaklumkan dirinya masih memerlukan semangat dan sokongan dari arwah bapa.

“Abahh kri tak kuat bahh.. abah.. .abah tolongg kri… kri masihh perlukn semangat dan doa abah.. kri lemah sgt abah lemah yg amat..yg teramat.

“Sebab abah, saya kuat
Sebab abah, saya bejaya
Sebab abah , saya harus redha
Tapi abah , saya masih gagal dalam menjadi anak yang terbaik.
saya mengharapkan abah tenang di alam sana
Abah, maafkan kri..

IKLAN

“Saya memohon semua rakan sy disini utk sedekahkan Al Fatihah dan titipan buat arwah abah saya Hj kamarzaman B Kamaludin… bagi sy inilah hadiah paling bernilai buat saya???? alfatiha.. adakah anda dpt rasa apa yg sy rsa sekrg? terima ksih,” kongsi Aliff panjang lebar.

Terdahulu, Allahyarham Kamarzaman Kamaludin,59, meninggal dunia akibat komplikasi jantung dan paru-paru di Thomson Hospital, Kota Damansara.

Foto: Instagram Aliff Syukri