“Taik Busuk Ke, Keras Ke, Cair ke, Separuh Hancur Ke Atau…,”- Alamak! Amyza Aznan Bagi ‘Warning’, Fasal Apa?

Terbaru pelakon versatil, Amyza Aznan telah meluahkan rasa marah dan tidak puas hati menerusi entri terkini Instagram miliknya.

“Ramai ke yg mcm woshe woshe ni???X AMIK TAUUUUU@ucheefukada u mmg x amik port kan surrounding you.. u are so me !amik tau jugak tapi takdela nak ambik tau lebih2 kannnn

“helo kita ada future la,org2 yg ada future ni mmg x amik port sngt hal yg x mendatangkan hasil ni so..

“Taik busuk ke,taik keras ke,taik cair ke,taik separuh hancur ke,taik volcano ke,or taik tu beserta bunyi bunyian umpama gempa skalipon….

“i just dont give a damn,just mind your own business . ..janji taik tu tak splash sudeh!!

IKLAN

“YG KAMI PERLU AMIK TAU..PREP FOR RAYA. ANAK2 AKU RAYA TAK TAHUN NI? BAJU RAYA ANAK2 AKU… RUMAH…KETA…. DUIT RAYA FOR MY PARENT…..BLA..BLA… …”tulisnya.

https://www.instagram.com/p/Bxje059FYOWj69Re3G1YU41FHQ21dMHb6HB5EU0/

Kongsi Amyza, dia menasihati untuk tidak bersikap suka mengambil tahu hal peribadi orang lain.

Dalam pada itu, perkongsian pelakon yang berusia 42 tahun itu telah menjadi perhatian peminat apabila Amyza berkongsi gambar ketika dia sedang mencangkung di mangkuk tandas.

Oleh itu, pelakon yang berasal dari Alor Gajah, Melaka itu telah menerima komen yang pelbagai daripada peminatnya di ruangan komen gambar tersebut.

IKLAN

Apupn, ada-ada sahaja adegan kelakar Amyza yang mencuit hati netizen. Terhibur habis melihat gelagat Amyza!

https://www.instagram.com/p/BtL28qXHhSuxjd0l6yLbu1amc–bXHb57ZjNoc0/

Gambar : Instagram Amyza Aznan