“Nak Tau Sangat Dalam Kain Orang Tu Dah Kenapa?” – Dapat Kiriman Foto Kekasih Cium Wanita Lain, Ini Reaksi Zetty (Mentor)

Berkongsi sekeping foto kiriman dari seseorang yang memaparkan kekasihnya berkucupan dengan seorang gadis lain, penyanyi Zetty Mentor meluahkan rasa di laman sosial.

Mempersoal tindakan individu terbabit dan menyifatkannya sebagai iri hati dan suka menjaga tepi kain orang.

Kekasihnya, vokalis Cherpen Band turut dibidas kerana didakwa curang.

Haih.. tak faham betul lah ada jugak yang dengki & iri hati , busuk hati mcm ni eh.. sibuk je hal orang ? Nak tau sangat dalam kain orang tu dah kenapa? Baik jaga kain sendiri je haa..

IKLAN

“Yang si Dia ni pun hmm taktau laa nak cakap macam mana. Nak percaya susah, tak percaya pun susah! Apa laa masalah orang ni kan?

Namun menurut netizen, foto yang dikongsikan merupakan sedutan daripada video klip terbaharu Cherphen Band.

IKLAN

Ada juga yang menasihatinya agar menyelidik terlebih dahulu sebelum membuat tuduhan.

Foto – Instagram Zetty Mentor