“Ramai DM Nak Bagi Anak, Maaf Semua Bukan Tak Nak Tapi Serik,” – Datin Seri Nur Shahida Tak Mahu Macam Ada Ambil Kesempatan

Selepas menyerahkan salah seorang anak angkatnya, Qayyum beberapa hari lalu kepada ibu kandung, Datin Seri Nur Shahida mendedahkan dia ada menerima teks peribadi yang ingin memberi anak angkat kepadanya untuk dijaga.

Perkara tersebut didedahkan isteri kepada usahawan Datuk Seri Aliff Syukri itu menerusi Instagram baru-baru ini.

“Banyak sangat yg DM saya nak bg anak….maaf ya semua saya bukan x nak…tapi saya serik.

“Sebab yg bagi sebelum2 ni mcm nak ambik kesempatan pada saya je…Dari si budak aliff tu sampai yg ni semua ada udang sebalik batu…….mudah kesian,mudah percaya cerita reka2…bawa tinggal rumah tapi x susah mana pun,” tulisnya.

IKLAN

Pada masa sama, Shahida turut menjelaskan jika hanya mahu mengambil kesempatan, apa yang dibuat pasti tak akan kekal lama.

“Dengan niat nak ambik kesempatan mmg x lama…..Saya banyak dah nampak hikmah nya setelah Qayyum diambil,”

“Sebenarnya bukan dugaan tapi byk kebaikan nya yg saya x nampak sebelum ni…Mudahan Allah selalu lindungi saya sekeluarga dari niat2 yg x baik,” kongsi Shahida yang turut memberi pesan kepada sesetengah ibu bapa.

“Kalau boleh jgn lah bagi2 anak kita pada orang,usaha jaga sendiri..kalau asyik bagi orang je nanti jadi lagi dan lagi berulang sebab senang je megandung bagi pastu megandung lagi bagi lagi,” akhiri Shahida.

Posting berkenaan turut mendapat reaksi pelbagai netizen.

IKLAN

View this post on Instagram

Banyak sangat yg DM saya nak bg anak….maaf ya semua saya bukan x nak…tapi saya serik…..sebab yg bagi sebelum2 ni mcm nak ambik kesempatan pada saya je…Dari si budak aliff tu sampai yg ni semua ada udang sebalik batu…….mudah kesian,mudah percaya cerita reka2…bawa tinggal rumah tapi x susah mana pun…. . Dengan niat nak ambik kesempatan mmg x lama…..Saya banyak dah nampak hikmah nya setelah Qayyum diambil……sebenarnya bukan dugaan tapi byk kebaikan nya yg saya x nampak sebelum ni…Mudahan Allah selalu lindungi saya sekeluarga dari niat2 yg x baik…. . Kalau boleh jgn lah bagi2 anak kita pada orang,usaha jaga sendiri..kalau asyik bagi orang je nanti jadi lagi dan lagi berulang sebab senang je megandung bagi pastu megandung lagi bagi lagi….?

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Foto: Instagram Shahida