“Mungkin Ini Petanda Anak Ketiga?,” – Haziq Hussni Ulas Hal Rumah Tangga, Sikap Isteri

Hos dan penyampai radio, Haziq Hussni ada berkongsi sikap kebanyakan isteri yang rata-ratanya inginkan perhatian dari si suami.

Maklumnya menerusi Instgaram, si isteri sebenarnya bukan sengaja ‘cari fasal’ untuk bergaduh, sebaliknya si dia inginkan perhatian dari suami tercinta.

Malah, situasi tersebut pernah dialami pemilik nama lengkap Muhammad Haziq Irfan Mohd Hussni ini.

“Bukan tak pernah gaduh. Pernah je. Just perempuan ni kalau dah start gaduh dia akan ungkit salah kita yg zaman sebelum masihi dulu sampai salah 10 saat lepas.

”Keluar semua cite pompuan tu pompuan ni, yg takde kena mengena dgan aku pun ada. Dari kecik benda tu akan jadi besar. Kadang-kadang gaduh pasal benda kecik je.

”Pasal lama dalam bilik air pun boleh jadi hal. Ingat kita buat apa dalam toilet lama2??? Neran nak berak je pun!,” tulis Haziq.

IKLAN

Pada masa sama, hos Muzik-Muzik ini juga turut rasa aura tersendiri saat mengerjakan umrah bersama isteri, baru-baru ini.

“Sebenarnya dorang bukan nak gaduh nak marah2 nak bising2 sangat tapi dorang nak perhatian. Siapa lg nak bg perhatian kat isteri kalau bukan suami kan? Tu yg duk ada je benda tak kena.

”Walau dah bg 100% perhatian dorang nak 200%.. Sebab perempuan ni manja. Macam mana keras pun depa. Mesti ada manja dia. Caya laaaa. Cuma kita laki ni kena sabar.

”Kalau dia marah, kita jangan marah sekali. Mmg tak jadi apa. Kebetulan, masa pegi Baitullah, depan kaabah, aura dia, Masha Allah, lain macam.

”Kami buat tawaf sama-sama. Pegi mana semua sama-sama. Rasa mcm jatuh cinta pandang kedua. Mungkin ini petanda anak ketiga?,” maklumnya lagi.

View this post on Instagram

Bukan tak pernah gaduh Pernah je. Just perempuan ni kalau dah start gaduh dia akan ungkit salah kita yg zaman sebelum masihi dulu sampai salah 10 saat lepas. Keluar semua cite pompuan tu pompuan ni, yg takde kena mengena dgan aku pun ada 🤣 Dari kecik benda tu akan jadi besar. Kadang-kadang gaduh pasal benda kecik je. Pasal lama dalam bilik air pun boleh jadi hal. Ingat kita buat apa dalam toilet lama2??? Neran nak berak je pun! Sebenarnya dorang bukan nak gaduh nak marah2 nak bising2 sangat tapi dorang nak perhatian. Siapa lg nak bg perhatian kat isteri kalau bukan suami kan? Tu yg duk ada je benda tak kena. Walau dah bg 100% perhatian dorang nak 200%.. Sebab perempuan ni manja. Macam mana keras pun depa. Mesti ada manja dia. Caya laaaa. Cuma kita laki ni kena sabar. Kalau dia marah, kita jangan marah sekali. Mmg tak jadi apa. Kebetulan, masa pegi Baitullah, depan kaabah, aura dia, Masha Allah, lain macam. Kami buat tawaf sama-sama. Pegi mana semua sama-sama. Rasa mcm jatuh cinta pandang kedua. Mungkin ini petanda anak ketiga??? 🤣

A post shared by Haziq Hussni (@haziq_hotfm) on

IKLAN

Serentak dengan kapsyen panjang lebar itu, para peminat serta rakan selebriti turut memberikan reaksi pelbagai.

Terdahulu, Haziq mendirikan rumah tangga bersama isteri, Putri Ayunda pada 15 Julai 2016 dan pasangan ini dikurniakan dua permata hati, Muhammad Heidy Nufael dan Chayra Auliya. 

Foto: Instagram Haziq Hussni