“Masa Ni Saya Baru Mengenali Apa Itu Jam Tangan Dan Baru Nak Merasai Menjadi Orang Baru Nak Up,” – Aliff Syukri

Usahawan dan penyanyi, Datuk Seri Aliff Syukri berkongsi perihal jam berjenama mewah miliknya yang disifatkan sebagai perkenalan pertama dengan jam tangan.

Jelasnya, dia berusaha keras untuk mencapai impian memiliki aksesori tersebut walaupun terlalu mahal.

Menurut Aliff lagi, perkongsian ini sekadar memberi inspirasi dan tambahnya lagi, tidak rugi membeli jam Rolex kerana nilainya sentiasa meningkat.

“Banyak cerita dengan jam lama ni. Masa ni saya baru mengenali apa itu jam tangan dan baru nak merasai menjadi orang baru nak up… So, saya belilah jam ni dulu saya rasa terlalu mahal.. takut nak beli tapi saya tekad utk usaha sampai dpt.. jadi saya kerja keras.. Sekarang ni pun nak pakai rasa malu sangat macam pak cik-pak cik sangat.

IKLAN

“Tak tahu kenapa dulu saya suka jam macam ni. sekarang saya nak pakai rasa segan mcm atok2.. jam ni mengimbau kenangan saya pada mula perniagaan .

Saya yakin sesiapa yang berniaga mesti nak memiliki jam rolex hanya sekadar hobi sahaja.

“Semoga perkongsian ini boleh memberikan inspirasi kepada anda. Tidak rugi pun beli jam kerana makin lama makin mahal.

“Sekarang harga jam ni naik mendadak melebihi 40% pada harga asal. Syukur Alhamdulillah,” kongsi bapa kepada lima cahaya mata ini jujur.

View this post on Instagram

Banyak cerita dengan jam lama ni. Masa ni saya baru mengenali apa itu jam tangan dan baru nak merasai menjadi orang baru nak up hasil bisnes @dherbsholdingshq .. So, saya belilah jam ni dulu saya rasa terlalu mahal dan masa ni x penting kan rupa yg penting rolex ahahahah.. takut nak beli tapi saya tekad utk usaha sampai dpt.. jadi saya kerja keras buat bisnes siang malam pagi org kerja.. bila dah beli .. Sekarang ni pun nak pakai rasa malu sangat macam pak cik-pak cik sangat. . . Tak tahu kenapa dulu saya suka jam macam ni. sekarang saya nak pakai rasa segan mcm atok2.. jam ni mengimbau kenangan saya pada mula perniagaan 10tahun lps.. Saya yakin sesiapa yang berniaga mesti nak memiliki jam rolex hanya sekadar hobi sahaja. . . Semoga perkongsian ini boleh memberikan inspirasi kepada anda. Tidak rugi pun beli jam kerana makin lama makin mahal. Sekarang harga jam ni naik mendadak melebihi 40% pada harga asal. Syukur Alhamdulillah..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

IKLAN

Netizen turut memberikan reaksi di ruang komen.

“Masa Ni Saya Baru Mengenali Apa Itu Jam Tangan Dan Baru Nak Merasai Menjadi Orang Baru Nak Up,” – Aliff Syukri

Foto : Instagram DS Aliff Syukri