Tersentak menerima mesej seseorang yang mengecam tindakannya berniaga, pelakon versatil Zara Zya akui rasa kecewa.

Lebih-lebih lagi apabila ia turut mengaitkan keluarga.

Kongsi Zara, dia berusaha menambah pendapatan bagi membantu keluarga yang banyak bersusah payah membesarkannya.

“Hina sgt ke kalau saya nak meniaga? Tak tau la kenapa, tapi ayat yg dia tulis tu betul2 buat saya sedih sgt.

“Saya sedar saya ni bkn hebat sgt meniaga. Tapi apa salah saya?

“Siap ckp pasal family saya.

“Kalau kritikan tu utk saya je, saya blh terima, tapi bila sentuh bab family, memang saya sedih sgt.

Saya takkan lupa betapa susahnya parents saya cari rezeki siang malam untuk bagi kami adik beradik makan, pakai dan pelajaran yg cukup. Ni la masa utk saya balas balik utk parents saya.

“Saya kena tipu, bkn org tau. Saya tak tido pun takde sapa tau. Takkan saya nak canang cerita pulak kesusahan saya?,” tulisnya.

Wanita berusia 33 tahun ini juga mengakui tidak kuat apabila menerima kecaman dan meminta insan tersebut berjumpa dengannya untuk berbicara.

Produk saya tu tak haram. Sampai hati ckp mcm tu. Kalau berani, jumpa saya depan2 lah. Apa yg dia sakit hati sgt dgn saya?

“Bila jadi mcm ni, saya jadi tak kuat,” kongsi Zara lagi.

View this post on Instagram

Hina sgt ke kalau saya nak meniaga? Tak tau la kenapa, tapi ayat yg dia tulis tu betul2 buat saya sedih sgt… Saya sedar saya ni bkn hebat sgt meniaga. Tapi apa salah saya? Siap ckp pasal family saya. . Kalau kritikan tu utk saya je, saya blh terima, tapi bila sentuh bab family, memang saya sedih sgt. . . Saya takkan lupa betapa susahnya parents saya cari rezeki siang malam untuk bagi kami adik beradik makan, pakai dan pelajaran yg cukup. Ni la masa utk saya balas balik utk parents saya. . Saya kena tipu, bkn org tau. Saya tak tido pun takde sapa tau. Takkan saya nak canang cerita pulak kesusahan saya? . Produk saya tu tak haram. Sampai hati ckp mcm tu. Kalau berani, jumpa saya depan2 lah. Apa yg dia sakit hati sgt dgn saya? 😢 . . Bila jadi mcm ni, saya jadi tak kuat 😭 #trimzshottakharam #trimzshot #sayatakkuat @zarazyahq.beauty

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Lalu, peminat serta rakan artis lain turut sama memberi kata-kata semangat agar dia terus bangkit dan biarkan ‘anjing terus menyalak bukit.’

Menasihati agar dirinya terus bersabar, ada peminat yang meminta Zara agar tidak melayan komen berunsur negatif yang hanya menambah masalah dalam hidup.

Foto – Instagram Zara Zya

Apa Kata Anda