Baru sahaja menyambut ulangtahun perkahwinan ke-4 pada hari ini, Fadzil Zahari memuatnaik ucapan romantik buat isteri, Yana Samsudin.

Fadzil meluahkan kesyukuran kerana dipermudahkan segala urusan kehidupan.

TQ sayang teman i pi hospital semalam…♥

“Sat ja rasanya, hari ni genap dah 4 tahun kita kahwin, Allah dah tunai hampir segala permintaan kita, Ya Allah ada lagi yg nak mintak ni huhu, anak kembar 👶🏻👶🏻 tahun ni yang sihat sempurna insyaAllah. Hangpa yang baca & aminkan ni abang juga doakan hangpa dapat apa yang hangpa minta dari Allah, pasangan yang baik, anak yang baik & sihat, kesihatan yang baik, ibu bapa & mertua yang baik & sihat macam yang kami dapat. dan seterusnya rezeki hangpa yang melimpah ruah insyaAllah,” tulisnya.

Malah, adik kepada Farid Kamil ini juga berkongsi detik hubungan cinta yang seakan tidak direstui ramai pihak.

Teringat lagi 5-6 tahun dulu kami pun bukan semudah ini, jalan yang di lalui penuh dugaan & ujian… walaupun keluarga semua dah ok, tapi ada juga pihak yang tak setuju kita berkawan, depa hasut cakap i takda masa depan, akan ganggu masa depan u, tQ sayang u buat bodoh ja apa depa cakap, u terima i nak berkawan dgn u dulu, masa i takda apa2, seorang penganggur yang berkepala botak, naik kereta kancil subsidi dari mama & abah😂.. (dulu belum ada BRIM) ada redha ibu bapa, buat ja apa yang hangpa rasa betoi.. Go!!”

Tambahnya lagi, perancangan berkahwin pasti akan dipermudahkan sekiranya niat kerana Allah.

Sampai sekarang kita sama2 bina @prokuyastudios @ayanahijab @yanasupercookies @foodchannel.my dan janji Allah tu benar, niat ja nak kahwin masa tu, rezeki datang melimpah ruah.. tak tersangka sangka. Bila dapat anak pulak lagi melimpah ruah rezekinya haaa (nak tulis sini panjang sangat, kena buat novel nanti).

“Ada tiga golongan manusia yang berhak Allah tolong mereka, iaitu seorang mujahid fi sabilillah, seorang hamba yang menebus dirinya supaya merdeka dan seorang yang menikah kerana ingin memelihara kehormatannya”.
— HR. Ahmad 2: 251, Nasaiy, Tirmidzi

“Yang mana rasa ragu ragu nak kahwin takut tak cukup duit nak bagi anak isteri makan, niat dulu nak kahwin kerana Allah. Pastu hang tengok la macamana Allah mudahkan urusan hang.”

Di akhir ucapan, dia sempat memohon agar dikurniakan rezeki mempunyai anak kembar.

Happy 4th Wedding Anniversary @yanasamsudin ♥ u so much… @aisymateen doa kuat2 kasi dapat adik kembar huhu… amin amin ya rabb,” tambahnya.

View this post on Instagram

TQ sayang teman i pi hospital semalam…♥️ . Sat ja rasanya, hari ni genap dah 4 tahun kita kahwin, Allah dah tunai hampir segala permintaan kita, Ya Allah ada lagi yg nak mintak ni huhu, anak kembar 👶🏻👶🏻 tahun ni yang sihat sempurna insyaAllah. Hangpa yang baca & aminkan ni abang juga doakan hangpa dapat apa yang hangpa minta dari Allah, pasangan yang baik, anak yang baik & sihat, kesihatan yang baik, ibu bapa & mertua yang baik & sihat macam yang kami dapat. dan seterusnya rezeki hangpa yang melimpah ruah insyaAllah.. . Teringat lagi 5-6 tahun dulu kami pun bukan semudah ini, jalan yang di lalui penuh dugaan & ujian… walaupun keluarga semua dah ok, tapi ada juga pihak yang tak setuju kita berkawan, depa hasut cakap i takda masa depan, akan ganggu masa depan u, tQ sayang u buat bodoh ja apa depa cakap, u terima i nak berkawan dgn u dulu, masa i takda apa2, seorang penganggur yang berkepala botak, naik kereta kancil subsidi dari mama & abah😂.. (dulu belum ada BRIM) ada redha ibu bapa, buat ja apa yang hangpa rasa betoi.. Go!! . sampai sekarang kita sama2 bina @prokuyastudios @ayanahijab @yanasupercookies @foodchannel.my dan janji Allah tu benar, niat ja nak kahwin masa tu, rezeki datang melimpah ruah.. tak tersangka sangka. Bila dapat anak pulak lagi melimpah ruah rezekinya haaa (nak tulis sini panjang sangat, kena buat novel nanti) . “Ada tiga golongan manusia yang berhak Allah tolong mereka, iaitu seorang mujahid fi sabilillah, seorang hamba yang menebus dirinya supaya merdeka dan seorang yang menikah kerana ingin memelihara kehormatannya”. — HR. Ahmad 2: 251, Nasaiy, Tirmidzi . Yang mana rasa ragu ragu nak kahwin takut tak cukup duit nak bagi anak isteri makan, niat dulu nak kahwin kerana Allah. Pastu hang tengok la macamana Allah mudahkan urusan hang… . Happy 4th Wedding Anniversary @yanasamsudin ♥️ u so much… @aisymateen doa kuat2 kasi dapat adik kembar huhu… amin amin ya rabb…

A post shared by Fadzil Zahari (@fadzilzahari) on

Terharu dengan ucapan romantik Fadzil, netizen turut sama mendoakan agar pasangan romantis ini terus bahagia ke syurga.

Foto – Instagram Fadzil Zahari

Apa Kata Anda