Mawar Rashid beberapa hari lalu ada berkongsi perasaan syahdu serta rasa syukur apabila dapat mengerjakan umrah buat pertama kalinya.

Turut bersama-sama dalam rombongan umrah berkenaan ialah suami, Raf Yaakob serta anak lelaki mereka, Raden Muhammad Rafael.

Titip Mawar menerusi ruangan kapsyen pautan video yang dikongsi, perasaan yang dialami tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Malah, bintang utama drama bersiri TQ Captain itu dilihat turut menitiskan air mata di hadapan Kaabah selain merakamkan rasa syukur kerana dapat menjejakan kaki ke tanah suci.

“Dengan rasa syukur ke hadrat Ilahi, Mawar, suami, ibu dan Anak Mawar berpeluang mengerjakan umrah. Alhamdulillah kerana buka pintu rezeki kami ke Kota Mekkah untuk mengerjakan Umrah kami. Dah lama sbenarnya Mawar pasang niat akhirnya tertunai.

“Yakinlah wahai sahabat2, rezeki datang dari الله SWT. Bnykkan doa, usaha dan redha kepadaNya.

“Perasaan yg tak dpt digambarkan bila kali pertama menjejakkan kaki di masjidil haram. Rasa BAHAGIANYA, TENANGNYA, SAYUNYA,” tulisnya.

Mawar pada masa sama turut menyatakan, dirinya terasa kerdil dan mendoakan kebaikan kepada semua umat.

“Rasa macam dirini kecil sangat2, Mawar juga yakin peluang yg diberi Allah SWT ni utk perbetulkan diri Mawar kembali ke fitrahNya.

“YA ALLAH YA TUHANKU, Kau kurniakan kesihatan yang baik dan Kau panjangkanlah umur Daku, dan ahli keluargaku, dan kepada semua yg membaca.

View this post on Instagram

‎ٱلْـحَـمْـدُ للهِ , Dengan rasa syukur ke hadrat Ilahi, Mawar, suami, ibu dan Anak Mawar berpeluang mengerjakan umrah. ‎ٱلْـحَـمْـدُ للهِ يا الله kerana buka pintu rezeki kami ke Kota Mekkah untuk mengerjakan Umrah kami. Dah lama sbenarnya Mawar pasang niat akhirnya tertunai, ٱلْـحَـمْـدُ للهِ 💕🕋Yakinlah wahai sahabat2, rezeki datang dari الله SWT. Bnykkan doa, usaha dan redha kepadaNya إِنْ شَاءَ ٱللّٰهُ Perasaan yg tak dpt digambarkan bila kali pertama menjejakkan kaki di masjidil haram. Rasa.. “BAHAGIANYA, TENANGNYA, SAYUNYA” Rasa macam dirini kecil sangat2, Mawar juga yakin peluang yg diberi Allah SWT ni utk perbetulkan diri Mawar kembali ke fitrahNya. YA ALLAH YA TUHANKU, Kau kurniakan kesihatan yang baik dan Kau panjangkanlah umur Daku, dan ahli keluargaku, dan kepada semua yg membaca. YA ALLAH YA TUHANKU, kurniakan kami hidayahmu dan ilmu2 yang bermanfaat kpd kami untuk berjaya di dunia & di akhirat. YA ALLAH YA TUHANKU, kau berikanlah keberkatan dalam rumah tangga ku. Kau kurniakanlah aku anak2 yang soleh & solehah & patuh kpd ibu bapa. YA ALLAH YA TUHANKU, kau permudahkanlah segala urusanku untuk jalankan perniagaan @mawarose_hq dan dapat memberi manfaat di dunia & akhirat. Semoga daku dapat membantu mummy, adik bradik, seluruh ahli keluargaku dan semua org yang memerlukan untuk mencapai kejayaan. آمين يا رب العالمين

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid) on

“YA ALLAH YA TUHANKU, kurniakan kami hidayahmu dan ilmu2 yang bermanfaat kpd kami untuk berjaya di dunia & di akhirat.

“YA ALLAH YA TUHANKU, kau berikanlah keberkatan dalam rumah tangga ku. Kau kurniakanlah aku anak2 yang soleh & solehah & patuh kpd ibu bapa.

“YA ALLAH YA TUHANKU, kau permudahkanlah segala urusanku untuk jalankan perniagaan @mawarose_hq dan dapat memberi manfaat di dunia & akhirat.

“Semoga daku dapat membantu mummy, adik bradik, seluruh ahli keluargaku dan semua org yang memerlukan untuk mencapai kejayaan,” tulis Mawar.

Terkini, Mawar turut berkongsi beberapa foto sekitar di tanah suci, selain turut berseloroh mengenai penampilan terkini suami tercinta.

“Dapat jugak tengok hubby cukur botak. Nampak bersih sgt,” katanya.

Foto: Instagram Mawar Rashid