“Bercinta Bagai Nak Rak Tapi Kosong, Dapat Jenis Biawak Hidup,” – Datuk Seri Vida Lebih Rela Hidup Bahagia Sama Anak-Anak

Usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida mengakui dirinya kini lebih selesa hidup bersama anak-anak meski pun tanpa kehadiran insan bergelar suami di sisi.

Jelas Datuk Seri Vida, isu keretakan rumah tangga ketika ini dilihat sangat membimbangkan lebih-lebih lagi apabila dikurniakan pasangan yang salah.

“Realiti Zaman sekarang, berkasih sayang bagai nak rak tapi kosong. Nak beli itu ini untuk diri sendiri pun tak boleh. Tambah dapat jenis biawak komodo hidup. Kerja malas. Tau nak makan tido. Betul la kan?

“Bukan jenis saya laa kalau macam tu. Baik saya bahagia dengan anak anak. Dah cukup,” tulisnya.

IKLAN

Katanya lagi, lebih memeritkan apabila si suami pula merupakan seorang yang pemalas dan tidak berusaha untuk memberikan yang terbaik buat keluarga.

Kenyataan tersebut disuarakan oleh ibu kepada dua orang anak itu menerusi sebuah hantaran di laman Instagram.

Melihat di ruangan komen, rata-rata turut bersetuju dengan kenyataan tersebut selain turut mendoakan semoga Datuk Seri Vida kekal bahagia sampai bila-bila.

“Sokong tu Datuk. Lagi tersalah pilih kena tanggung pulak.

“Who need a man when we have everything.

IKLAN

“Kalau saya jadi Datuk pun saya happy je. Sebab banyak sakit juga ada suami ni.

“Inspirasi saya wanita yang berjaya dalam bisnes. Kita nak beli apa InsyaAllah dapat. Nak beramal pun mudah dan senang gitu.

“Bahagia cara tersendiri dengan anak-anak tu lebih baik,” antara reaksi-reaksi yang diberikan netizen di ruangan komen.

Sumber: Instagram Datuk Seri Vida