Bapa Pelakon, Arja Lee Meninggal Dunia Pada Usia 78 Tahun

Pelakon Arja Lee berkongsi khabar mendukacitakan apabila bapanya, telah pergi mengadap Illahi pada Sabtu, kira-kira jam 4.45 petang.

Allahyarham menghembuskan nafas terakhir pada usia 78 tahun.

Menerusi hantaran di Instagram, Arja turut memaklumkan impian arwah untuk melihat anaknya memegang ijazah sarjana dan bergelar pensyarah tidak kesampaian.

IKLAN

“Abah, kan adik dah bagi tahu abah yang abah kena ada kena datang dan abah kena tengok scroll master adik tak lama jer lagi bah. Abah cakap hari tu abah nak tengok adik jadi pensyarah kan?

“Abah cakap abah selalu doakan adik dan semua anak anak abah berjaya dalam hidup! Itukan doa abah.

“Tapi hari ni, jam 445ptg tadi lepas asar kenapa abah pejam mata dan abah tak bangun bangun? Adik dah balik ni bah, nak jumpa abah. Abah kena peluk adik tau! Adik tak sabar nak jumpa abah.. (adik dah tak boleh nak menaip , adik sedih sangat sebab adik belum sedia untuk tak dapat jumpa abah lagi).

“Al fatiha buat Abah,” tulisnya sebagai kapsyen yang turut memaparkan foto mereka bersama.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Arjalee®️ (@arjalee)

Perkongsian tersebut turut disusuli dengan ucapan takziah dari rakan selebriti dan para peminat.

Foto: Instagram Arja Lee