“Awak Sayang Saya Ke Rokok?” – Janna Nick Minta Putus Dengan Siapa?

Amboi serius sungguh Janna Nick meluahkan rasa hati.

Video minta putus hubungan yang dimuatnaik di Instagram Janna Nick nampaknya menerima reaksi pelbagai daripada netizen.

bila saya tanya awak sayangkan saya ke sayang kan rokok..

awak jawab: SAYA KENAL ROKOK DULU SEBELUM AWAK!

awak ingat kelakar ke???!!!!

IKLAN

tag BF penipu yang janji nak berenti tapi tak berenti….,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Namun, walaupun Janna memberi kata dua kepada lelaki-lelaki di luar sana, nampaknya ada sahaja alasan yang diberikan.Aduh, ada saja alasan kan. Sampai tersimpang tajuk pun ada.

fahami la sy…selain awak rokok je teman sy…hahahaahahaa”

IKLAN

Okey macam ni la. Lelaki yang baik kalau dah hisap rokok memang susah nak tinggalkan walaupun dia tahu ianya haram, tapi perempuan yang baik tak akan dapat menerima poligami walaupun dia tahu ianya halal.”

Walau bagaimanapun, pesanan khidmat masyarakat yang dibawa oleh Janna ini wajar diberi perhatian. Maklumlah, rokok adalah perosak dan membawa pelbagai penyakit.

Foto: Instagram Janna Nick