“Ya Allah…Terima Kasih Untuk Sakitku Ini, – Meski Masih Lemah, Sajat Anggap Anak Pembakar Semangat

Awal hari ini, usahawan sensasi Nur Sajat ada memuat naik entri sambil memberikan dedikasi terhadap insan-insan yang mengambil berat akan keadaan dirinya ketika ini.

Difahamkan, Sajat masih belum sihat sepenuhnya selepas dikejarkan ke hospital beberapa hari lalu.

Meski sudah dibenarkan pulang, namun penyanyi Bobo Di Mana ini masih perlukan rehat secukupnya.

“Bila saya sakit,anak anak adalah pembakar semangat saya!! temani saya,walaupun minggu ini cuti sekolah mereka..saya dah janji nak bawa pergi bercuti,syaza syahmi asyik teman saya kat katil sahaja…saya tak boleh lemah,saya kena kuat,saya kena kerja demi keluarga saya.. dah lama sangat saya berehat.

“Terima kasih anak anak ku.. kerana fahami ummi ketika ummi rebah,sentiasa doakan ummi,sentiasa berada dengan ummi ketika ummi sakit,jatuh,sedih atau apa apa sahaja keadaan ummi..

IKLAN

“Mereka baru 4 tahun,tetapi selalu tanya..`ummi!!! bangun lah…kenapa ummi sakit,ummi kena makan,nenek dah masak untuk ummi,ummi kenapa tak mandi lagi??macam macam mereka tanya,” tulisnya.

Pada masa sama, Sajat turut bersykur dengan ujian yang diterima sekali gus berterima kasih buat semua yang mendoakan kesihatannya.

“Walaupun pun mulut saya susah nak bercakap..lemah badan,Ya Allah…terima kasih untuk sakit ku ini,dalam sakit aku bangkit dalam tabah untuk harungi liku liku kehidupan.

“Dalam susah,baru kita tahu,siapa kawan,siapa sahabat,dan siapa yang ambil tahu pada kita.. doa doa kalian,adalah pembakar saya untuk saya kuat.. terima kasih semua nyA.

“Buat sahabat2 saya,terima kasih doakan sajat,buat mak ayah terima kasih menjaga sajat,dan sentiasa berada disamping bila sajat memerlukan.. sajat minta maaf sangat2 time sajat sakit ini,ada event yang sajat tak dapat hadir,maafkan saya.

“Salam sayang buat anda semua nya… amin…,” tulis Sajat panjang lebar.

IKLAN

View this post on Instagram

bila saya sakit,anak anak adalah pembakar semangat saya!! temani saya,walaupun minggu ini cuti sekolah mereka..saya dah janji nak bawa pergi bercuti,syaza syahmi asyik teman saya kat katil sahaja…saya tak boleh lemah,saya kena kuat,saya kena kerja demi keluarga saya.. dah lama sangat saya berehat.. terima kasih anak anak ku.. kerana fahami ummi ketika ummi rebah,sentiasa doakan ummi,sentiasa berada dengan ummi ketika ummi sakit,jatuh,sedih atau apa apa sahaja keadaan ummi.. mereka baru 4 tahun,tetapi selalu tanya..`ummi!!! bangun lah…kenapa ummi sakit,ummi kena makan,nenek dah masak untuk ummi,ummi kenapa tak mandi lagi??macam macam mereka tanya..walaupun pun mulut saya susah nak bercakap..lemah badan,Ya Allah…terima kasih untuk sakit ku ini,dalam sakit aku bangkit dalam tabah untuk harungi liku liku kehidupan..dalam susah,baru kita tahu,siapa kawan,siapa sahabat,dan siapa yang ambil tahu pada kita.. doa doa kalian,adalah pembakar saya untuk saya kuat.. terima kasih semua nya??..buat sahabat2 saya,terima kasih doakan sajat,buat mak ayah terima kasih menjaga sajat,dan sentiasa berada disamping bila sajat memerlukan.. sajat minta maaf sangat2 time sajat sakit ini,ada event yang sajat tak dapat hadir,maafkan saya?..salam sayang buat anda semua nya… amin….

A post shared by NURSAJAT (@nursajadiah) on

Foto: Instagram Sajat