Awal semalam, gadis remaja yang hangat dikaitkan dengan aktor Aliff Aziz, dikenali sebagai Mell akhirnya mendedahkan fotonya bersama lelaki yang bersandar di lehernya bukanlah penyanyi lelaki yang dimaksudkan.

Foto yang mulai tersebar sejak semalam itu mulai tular selepas dikongsikan pengguna media sosial. Malah, ada yang beranggapan ia merupakan foto bersama penyanyi tinggi lampai asal Singapura itu.

Jelas Mell lelaki di dalam foto tersebut adalah bekas kekasihnya.

“Bodoh apa korang nak fitnah pun agak-agak lah. Tu ex-couple aku, bukan Aliff Aziz. Macam sial je,” tulisnya.

Pendedahan tersebut dilakukan gadis viral itu menerusi Insta Stories Instagram miliknya.

Dua hari lalu, wujud sebuah akaun Twitter yang mulai menyebarkan sekeping foto kurang sopan bintang lelaki itu bersama Mell berswafoto di sebuah bilik hotel.

Foto: Instagram Nismell

Apa Kata Anda