Sekeping foto bersendirian dengan kata-kata semangat buat dirinya, Datin Alyah berang apabila perkongsiannya di salah erti dan menerima reaksi negatif netizen.

I was born in the thunderstorm. I grew up over night. I play alone i played on my own

I survived….Queen ALYAH. coming soon

Black swan edition,” tulisnya.

Entah di mana silapnya, seorang netizen secara tiba-tiba mempersoalkan perihal anak dan menyatakan kerugian kerana suami penyanyi ini, Datuk Ramli MS sudah tua.

Tanpa suami di sisi tak guna wahai Alyah. Sia-sia je tua tak boleh buat anak. Suami pula hampir rebah ke bumi,” komen netizen ini.

Berang dengan komen lancang ini, wanita berusia 38 tahun ini membalas di ruangan komen memohon agar individu terbabit menghayati isi Al Quran agar lebih bijak menjaga hati.

Ohnyiormuda kesian kat awak. Kerja jaga rumah tangga orang je. Allah swt tu sebaik baik perancang.

“Cuba awak belajar baca Al Quran dan kisah nabi insyaAllah awak akan jadi manusia yang peka dengan hati dan perasaan orang lain.

“Tak takut ke awak tanpa kemaafan hati yang awak sakitkan tu..mungkin awak dah terbiasa nak cari viral dan popular dengan cara macam ni,” balas Alyah.

Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa.

Foto : Instagram Datin Alyah