“Setiap Malam Dia Meracau Cakap Benda Pelik-Pelik,” – Luluh Hati Baby Tora Tora Suami Tidak Sihat

Bintang Instagram, Beby Tora Tora atau nama sebenarnya, Atierah Zulfatie Zulkifli beberapa jam lalu ada berkongsi mengenai keadaan suaminya, Muhammad Hafis Al Haffus Johari atau lebih dikenali sebagai Apit Johari yang difahamkan diserang demam panas sejak empat hari lalu.

Kongsinya menerusi Instagram, suaminya itu turut mengalami muntah-muntah dan ada ketikanya meracau pada malam hari.

View this post on Instagram

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ اشْفِ أَنْتَ الشَّافِي لَا شَافِيَ إلَّا أَنْتَ شِفَاءً لَا يُغَادِرُ سَقْمًا .. Allāhumma rabban nāsi, adzhibil ba’sa. Isyfi. Antas syāfi. Lā syāfiya illā anta syifā’an lā yughādiru saqaman. Tuhanku, Tuhan manusia, hilangkanlah penyakit. Berikanlah kesembuhan karena Kau adalah penyembuh. Tiada yang dapat menyembuhkan penyakit kecuali Kau dengan kesembuhan yang tidak menyisakan rasa nyeri, . waktu dia sihat ,slalu mnyakat isteri ,slalu buat isteri ketawa ,suka kata kat kita mcm2 .smpai ada masa mcm nak tampo ja tau ?tapi wktu dia sakit ni ,Allah ja tahu mcmana hati seorang isteri ni .tambah2 stiap malam dia meracau ckap benda pelik2 .dh 4 hari ni tira tak tdur mlam sbb jaga suami sakit ..ada satu hri tu dia boleh ckap ''nanti orng takda ,jaga diri tau .. sries tiba2 ayaq mata kluaq .aih aku klau bab2 mcmni mmg aku geram ja ..smoga suami aku cpat sihat .. dh sunyi sngat stiap hari tak dngaq mulut bising dia ,tak dngaq dia merapu ,hanya dpat tngok muka dia yg sedang tdur dlm kesakitan .. 4 hari ni awak minta saya masak mcm2 tapi minta maaf la saya masak tak sdap ..awak ckap awak tak lalu nak mkan .mkan ssuap dua dh takmau .pastu muntah2 ? pastu awak ckap *takda prmpuan lain yg mmpu jga awak mcam saya jaga awak * luluh hati seorang isteri bila dngar awak ckap gitu . i miss u ..smoga cpat sihat syurga .isterimu sntiasa ad di sisi ♥️ Allah bagi pnyakit untuk kurangkan dosa tu.and time sakit ka sihat ka kita tetap kena ingat DIA ?sakit itu ujian ..smoga awak sihat cpat ye syang ..nak balik aloqstaq kena sihat tau hehe ☺️

A post shared by atierah zulfatie (@beby_toratora) on

“Allāhumma rabban nāsi, adzhibil ba’sa. Isyfi. Antas syāfi. Lā syāfiya illā anta syifā’an lā yughādiru saqaman.

“Tuhanku, Tuhan manusia, hilangkanlah penyakit. Berikanlah kesembuhan karena Kau adalah penyembuh. Tiada yang dapat menyembuhkan penyakit kecuali Kau dengan kesembuhan yang tidak menyisakan rasa nyeri.

IKLAN

“Waktu dia sihat ,slalu mnyakat isteri ,slalu buat isteri ketawa ,suka kata kat kita mcm2 .smpai ada masa mcm nak tampo ja tau. tapi wktu dia sakit ni ,Allah ja tahu mcmana hati seorang isteri ni .tambah2 stiap malam dia meracau ckap benda pelik2 .dh 4 hari ni tira tak tdur mlam sbb jaga suami sakit ..ada satu hri tu dia boleh ckap ”nanti orng takda ,jaga diri tau,” katanya.

Lalu, Atierah mengakui saat mendengar apa yang dibicarakan si suami, dia menitiskan air mata.

“Sries tiba2 ayaq mata kluaq .aih aku klau bab2 mcmni mmg aku geram ja ..smoga suami aku cpat sihat.

“Dah sunyi sngat stiap hari tak dngaq mulut bising dia ,tak dngaq dia merapu ,hanya dpat tngok muka dia yg sedang tdur dlm kesakitan.

“4 hari ni awak minta saya masak mcm2 tapi minta maaf la saya masak tak sdap ..awak ckap awak tak lalu nak mkan .mkan ssuap dua dh takmau .pastu muntah2. pastu awak ckap *takda prmpuan lain yg mmpu jga awak mcam saya jaga awak * luluh hati seorang isteri bila dngar awak ckap gitu.

“I miss u ..smoga cpat sihat syurga .isterimu sntiasa ad di sisi. Allah bagi pnyakit untuk kurangkan dosa tu.and time sakit ka sihat ka kita tetap kena ingat DIA. sakit itu ujian ..smoga awak sihat cpat ye syang.nak balik aloqstaq kena sihat tau hehe,” maklumnya panjang lebar.

IKLAN

Menerusi posting sebelum ini, Beby Tora Tora turut berkongsi keadaan suaminya yang turut mengalami ruam di bahagian wajah.

Lalu, para pengikutnya mendoakan kesejahteraan Apit, semoga cepat sembuh seperti sebelumnya.

Foto: Instagram Beby Tora Tora