“Pernah Alami Dan Tau Frust Dia Macam Manakan?,” – Johan Kecewa Apabila Dihidang Pelbagai Jenis Lauk, Tapi…

Ozlynn menerusi laman Instagram ‘belanja’ pelbagai jenis lauk-pauk yang dimasak istimewa untuk suami tercinta. 

Semuanya sudah siap di meja makan, bagaimanapun hasrat untuk menikmati menu lazat tergendala gara-gara Ozlynn terlupa menekan suis periuk nasi!

Arini geram sb asik makan lauk kat set jek.. sdgkan kt umah masak tp x dpt merasa mkn kat umah.. so arini ikut tekak kita teringin nak makan sayur campor buh udang dgn telur puyuh.. rebung masak lemak ayam, dgn ayam kicap halia utk anak2.

Dgn bangganya kita persembahkan pd somi.. smbl jemput makan ala2 siap ko mlm nnt aku makan ko balik?… skali somi panggil kita.. dlm hati.. haishhh makan pon nak ngadap muka jugak.. Dgn bangga trus masok dapor.. muka laki dh mcm ayam berak kapor smbl tunjuk nasi lam periok.”

IKLAN

Walaupun kecewa, namun gelagat anak bongsu mereka, Moleiq yang sedang nyenyak tidur pula mengubat kesedihan.

Tahniah mama.. mama telah berjaya prank papa..?.. aduhaiiii paham korg pon penah alami n tau frust dia mcm mane kan.

“Xpe aku blanja korg utk gmbr yg terakhir.. pasti yg nih korg tertunggu.. sb papa pon x jadik majuk lepas tgk gmbr yg last.”

View this post on Instagram

Arini geram sb asik makan lauk kat set jek.. sdgkan kt umah masak tp x dpt merasa mkn kat umah.. so arini ikut tekak kita teringin nak makan sayur campor buh udang dgn telur puyuh.. rebung masak lemak ayam, dgn ayam kicap halia utk anak2.. dgn bangganya kita persembahkan pd somi.. smbl jemput makan ala2 siap ko mlm nnt aku makan ko balik?… skali somi panggil kita.. dlm hati.. haishhh makan pon nak ngadap muka jugak.. Dgn bangga trus masok dapor.. muka laki dh mcm ayam berak kapor smbl tunjuk nasi lam periok.. ??? tahniah mama.. mama telah berjaya prank papa..?.. aduhaiiii paham korg pon penah alami n tau frust dia mcm mane kan.. xpe aku blanja korg utk gmbr yg terakhir.. pasti yg nih korg tertunggu.. sb papa pon x jadik majuk lepas tgk gmbr yg last?? p/s: rindu @thejozheartsg @thejozheart

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Terhibur dengan gelagat pasangan ini, netizen turut berkongsi pengalaman yang sama apabila terlupa memasak nasi walaupun lauk sudah terhidang di atas meja.

IKLAN

Kadang kala, suami pun perlulah sama-sama berganding bahu sempurnakan tugasan rumah, termasuk bila di dapur. Barulah tak ada yang terlupa kan?

Foto – Instagram Ozlynn