“Masuk Jer Tengok Kencing Kuning-Kuning Tak Pam,” – Jangan Jadi Pengotor! Zarina Zainuddin Mohon Jaga Tandas Awam

Pelakon, Zarina Zainuddin meluahkan rasa kesal dengan segelintir sikap individu tidak bertanggungjawab dalam menjaga kebersihan tandas awam.

Dia pada masa sama turut meminta golongan wanita untuk sama-sama menjaga. Perkara ini telah dikongsikannya menerusi satu hantaran di Instagram.

“Sapa masuk tandas awam harap cucilah, pamlah, jiruslah. Kau dah kencing berak, lagi-lagi yang period. Kau tak malu ke darah darah kau buang merata.

“Walaupun tandas awam tu orang perempuan jer masuk,tapi kau tu jagalah, jangan jadi pengotorlah.

IKLAN

“Masuk jer tandas tengok kencing kuning-kuning tak pam. Eee ko ni jenis pompuan apa yea,” tulisnya.

Zarina turut memberikan nasihat dalam soal etika menggunakan tandas awam.

“Kalau masuk tandas, cuci dulu bekas-bekas orang duduk apa tu. Siramlah, dah abis pun kau siram, pamlah. Lepas tu semburlah mintak wangi kau yang mahal tu.

“Wangi camana pun berak kau busuk jugak. Adoi tension aku lah. Kalau anak aku… Anak aku yang oku tu pun tahu pam tandaslah..,” tulisnya lagi.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan. Klik di sini.

Foto: Instagram Zarina Zainuddin