“Ingat Ya Tanpa Perokok, Perniagaan Saudare Saudari Pun Boleh Lingkup…,” – Sharnaaz Ahmad

Kecoh baru-baru ini isu larangan merokok di tempat awam khususnya di kedai-kedai makan berkuatkuasa 1 Januari lalu.

Susulan itu, pelakon, Sharnaaz Ahmad turut mempunyai pandangan peribadi mengenai isu ini.

“Larangan merokok memang baik!! Tapi bagi aku perokok tak lah terbaik mana lah tetapi buang sifat penting diri, jadi okeyyyyy lah ikut lah..

“TATAPIIIII, Jangan sesekali kurang ajar pada perokok, dari denda merokok, jadi denda penendang… perokok manusia, bukan sampah.

IKLAN

“Lagi satu nak cakap pasai larangan merokok, memang baik larangan tu, kami perokok sambut dgn baik,

“TETAPI! Ingat ya tanpa perokok jugak perniagaan saudare saudari cikebom cikebom pun boleh lingkup. Tak caye tanya mamak sebelah umah hang!,” tulisnya di Twitter.

IKLAN

Apa-apapun, moga-moga rakyat Malaysia dapatlah ikut undang-undang yang ditetapkan.

Lain orang, pasti lain pendapatnya kan. Betul tak?

Foto/Instagram: Sharnaaz Ahmad