“Cepatlah Sikit Keluar, Kesian Dekat Mommy Awak Ni,” – Dedah Jantina Anak, Harith Zazman Tak Sabar Nak Jadi Ayah

Penyanyi dan Youtuber, Harith Zazman menzahirkan rasya syukur yang tidak terhingga kepada Allah SWT kerana dia dan isterinya bakal dikurniakan seorang cahaya mata lelaki tidak lama lagi.

Khabar gembira itu dikongsikan sendiri oleh Harith menerusi sebuah video yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Video berdurasi hampir 30 saat itu memperlihatkan isterinya sedang menjalani pemeriksaan bersama pihak doktor yang turut memaparkan keputusan imbasan ultrasound.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Harith Zazman (@harithzazman)

“Alhamdulillah ITS A BOYYYY!! Apa nama sesuai untuk budak comel ni?

“Cepat lah sikit keluar tak sabar and kesian dkt mommy awak ni,” tulisnya.

IKLAN

Malah, penyanyi lagu Cute itu turut meminta orang ramai supaya mencadangkan nama yang sesuai untuk diberikan kepada anaknya itu.

Katanya lagi, dia juga berasa amat teruja untuk menantikan detik kelahiran cahaya mata sulungnya itu.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti turut tumpang gembira selain turut menitipkan doa semoga isteri dan kandungannya itu akan sentiasa berada dalam keadaan yang baik.

“Alhamdulillah, congratulations Harith. May Allah ease everything for the both of you.

“Comel la Harith ni. Dia reveal macam tu je gender anak dia.

“Alhamdulillah, semoga dipermudahkan segalanya.

“Congratulations Harith mesti tak sabar jadi ayah tu kan,” antra komen-komen netizen di laman Instagram.

IKLAN

Terdahulu, Harith telah mendirikan rumag tangga bersama pilihan hati yang juga merupakan model, Nuramalina Ghakaskah pada tanggal 28 Ogos 2021.

Pada November lalu, Harith mengumumkan isterinya itu telah dilaporkan hamil tiga bulan.

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan. Klik di sini.

Sumber: Instagram Harith Zazman