Pelakon versatil, Nabila Huda ada memuat naik pandangannya secara humor mengenai istilah ‘bossku’ yang sering digunapakai ketika ini.

Pelakon Tombiruo itu ada berkongsi reaksinya menerusi Insta Stories.

Dia secara seloroh meminta supaya berhenti gunakan ayat seperti ‘Bossku’ dan ‘Malu apa Bossku.’

“Bokeh tak stop cakap bossku bossku! Malu apa bossku. Tak fahamlah amende tu. Benci gila la!

“Bila masa pulak aku jadi boss? Bila masa pulak aku malu? Annoying lah. Macam orang cakap “retis”! Sumpah rasa nak cepuj je bosskur bosskur. Kg.com sangat! Love!,” tulisnya.

Apapun, itu hanyalah pandangan peribadi Abil. Korang suka pakai ayat tu tak??

Foto: IGS Nabila Huda

 

 

Apa Kata Anda