Tahun ini, genap enam tahun pasangan selebriti Rozita Che Wan dan suaminya, Zain Saidin mendirikan rumah tangga.

Lalu, menerusi entri Instagram terkini, pelakon Kiah Pekasam itu mengakui pening untuk memikirkan soal hadiah yang bakal diberikan buat suami tercinta bersempena dengan ulang tahun perkahwinan mereka.

“PENING PIKIQ APA NAK BAGI KAT SUAMI HADIAH ANNIVERSARY TAHUN NI?

“Kalau suami tanya kat kita, nak hadiah apa sempena hari lahir atau anniversary…
Che Ta yakin hampir semua kaum hawa nak hand bag , kasut tumit tinggi atau jam. Betui tak?

“Orang perempuanlah katakan mana boleh lari dari semua ni,” katanya.

Bagaimanapun, kata bintang yang mesra disapa Che Ta ini, suaminya seorang yang ringkas dan tidak cerewat.

View this post on Instagram

PENING PIKIQ APA NAK BAGI KAT SUAMI HADIAH ANNIVERSARY TAHUN NI ? . . Kalau suami tanya kat kita, nak hadiah apa sempena hari lahir atau anniversary… Che Ta yakin hampir semua kaum hawa nak hand bag , kasut tumit tinggi atau jam. Betui tak ? Orang perempuanlah katakan mana boleh lari dari semua ni. . . Tapi suami kita, orang lelaki ni otak dia simple jer nak masakan air tangan isteri sendiri. Dah tu siap bagitau nak makan dekat rumah jer. Cukup ker uols… . . Tapi kita sebagai kaum hawa jangan lupa tanggungjawab besaq kita dan hadiah paling terindah buat suami kita bila kita bagi ehem ehem kat abang sayang sampai senyum panjang lebaq. Bagi jer tak cukup, kalau tak jaga dan kenalah masih berkualiti hadiah tu ha macam malam pertama selepas bernikah. . . Eh tak naklah cakap panjang panjang uols paham paham lah sendiri yer kaum hawa. Kami cuma nak ingatkan kebahagian tu bukan setakat dengan harta dan wang ringgit semata mata TAPI layanan terhadap cik abang sayang tu pun penting tau. Sehari berjauhan rasa sebulan lamanya cewah… . . Kalau rasa apa yang Che Ta habaq ni betul komen sat “BETUI” . . 019 963 3618 019 963 3618 019 963 3618 @byrcw @byrcwtestimoni . . #rcw #byrcw #pencucigoyangsegar #pencucigoyangsegarbyrcw #rozitachewan

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

“Tapi suami kita, orang lelaki ni otak dia simple jer nak masakan air tangan isteri sendiri. Dah tu siap bagitau nak makan dekat rumah jer. Cukup ker uols…

“Tapi kita sebagai kaum hawa jangan lupa tanggungjawab besaq kita dan hadiah paling terindah buat suami kita bila kita bagi ehem ehem kat abang sayang sampai senyum panjang lebaq.

“Bagi jer tak cukup, kalau tak jaga dan kenalah masih berkualiti hadiah tu ha macam malam pertama selepas bernikah.

“Eh tak naklah cakap panjang panjang uols paham paham lah sendiri yer kaum hawa.
Kami cuma nak ingatkan kebahagian tu bukan setakat dengan harta dan wang ringgit semata mata TAPI layanan terhadap cik abang sayang tu pun penting tau.

“Sehari berjauhan rasa sebulan lamanya cewah. Kalau rasa apa yang Che Ta habaq ni betul komen sat ‘BETUI’,” kongsi Che Ta panjang lebar.

Dalam ramai yang terhibur dengan kapsyen humor tetapi ada pasangan berkahwin mengakui akan nukilan yang dikongsi pelakon cantik ini.

Foto: Instagram Rozita Che Wan

Apa Kata Anda