“Berhak Bersuara Sebab Yang Pakai Baju Tu Kita, Yang Kena Kecam Pun Kita. Jadi Kena Bijak Memilih ,” – Feeya Iskandar

Feeya Iskandar

Menerusi Instagram rasmi Suria FM, Feeya atau nama sebenarnya, Nor Shafiza Iskandar Azizan ada meluahkan pendapat kepada pendengar perihal fesyen.

Malah, penyampai radio ini juga ada menyatakan pandangan yang asyik diberikan netizen.

“Nak bergaya perlu ke ikut seiring dengan usia atau terpulang kepada diri masing-masing nak bergaya yang macam mana.

"Itu diri aku suka hati aku lah…bukan aku suruh kau yang beli baju aku pun.

“Tapi kalau kita pakai yang seksi-seksi tak sesuai dengan umur mestilah orang mengata pulak kan?

IKLAN

“Ada juga netizen komen macam gini, dia kata gaya bukan tengok usia, mat salleh fikiran lagi bijak pun tak jadi isu pakaian ikut usia minat masing-masing.

“Ya Abang, tapi kita ni bukan dekat oversea kita dekat Malaysia.

"Lepas tu ada yang kata kalau sopan sikit baju tu mesti orang tak akan kecam.

“Ya betul walaupun baju tu ditaja tapi kita berhak untuk bersuara sebab yang pakai baju tu kita, yang kena kecam pun kita jadi kita kena bijak memilih,” kongsi Feeya lagi.

IKLAN

Di samping itu, rata-rata netizen juga turut memberikan pendapat mengenai perkara tersebut.

Apapun, tak salah untuk berfesyen tetapi biarlah bersesuaian dengan tempat serta situasi. Betul tak?

Video: Instagram Suria FM