Vokal Siti Nurhaliza Masih Mantap, Terima Pujian Walau Sarat Mengandung!

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza yang sememangnya mempunyai bakat yang sangat besar dalam bidang nyanyian.

Baru-baru ini, telah berlangsungnya majlis resepsi bagi adik Siti iaitu Siti Saerah dan pada majlis tersebut Siti telah menyanyi bagi memeriahkan majlis.

Wah teruja betul MH mendengar nyanyian Siti, masih lagi hebat dan menusuk ke kalbu walaupun dia kini sedang sarat hamil. Jom MH belanja korang sikit suara Siti.

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

IKLAN

“Tak padan ngan kaki bengkak.. nak jugak nyanyi ???.. semoga saling mencintai #sairahxsharidan ❤❤,” tulis Siti di ruangan kapsyen video yang dikongsi.

Nampaknya bukan MH sahaja yang merasakan suara Siti masih padu apabila menyanyi di saat sarat hamil, peminat-peminat Siti juga turut teruja dan meninggalkan komen yang sangat positif buat penyanyi kesayangan mereka ini.

rare.kektus: Wow….. Larat lg… Hebat la @ctdk hee

dannynia_: Suara tetap mantain. Power. Caption @ctdk comel je. Hihihi semoga segala urusan dipermudahakan. In sha allah amin ?

yn3_h.j: Sedap sngat suara kak iti @ctdk walaupun sarat mengandung..Salute lah ??????? Suara kak @saidaapitzaramiz pun boleh tahan.Rindu nak dngar akak nyanyi mcm dlu kat AF ?????

IKLAN

Apapun MH doakan semoga segala urusan Siti menuju hari untuk melahirkan bayi dalam kandungannya tidak lama lagi dipermudahkan.

Semoga Siti dan bayinya diberikan kesihatan yang baik.

Sumber: Instagram CTDK