Pengacara Gegar Vaganza 5, Nabil Ahmad tampil mempertahankan diri dan gandingannya, Jihan Musa selepas dituduh tidak mempedulikan usahawan kosmetik, Datuk Seri Vida di konsert final GV5 semalam.

Katanya, tuduhan tersebut adalah fitnah malah, ramai orang yang melihat dirinya menegur usahawan tersebut ketika berada belakang pentas.

Kenyataan tersebut dibuat oleh Nabil selepas Datuk Seri Vida mendakwa pihak GV5 telah melayannya dengan begitu teruk. Luahan tersebut telah dibuat oleh DS Vida di laman Instagram miliknya.

“Kalau nak fitnah pon agak-agaklah. Kalau cakap kami tak tegur ramai kat depan tu yang nampak kami panggil. Tapi takpelah kalau dah fitnah kami okay je. Nak risau buat apa Allah maha mengetahui.

“Btw, hutang saya bila nak bayar ye. Dah dua tahun lebih tunggu? Kalau ada apa-apa masalah boleh whatsapp saya. Tak payah guna ig or fb nak aib dan fitnah orang ye makcik,” tulisnya.

Sementara itu, Jihan turut membuat kenyataan balas memberitahu, dialah orang yang paling teruja bila bertemu dengan DS Vida semalam.

“Tak baik fitnah. Kitalah yang aling excited nampak beliau semalam. Siap jerit panggil nama lambai-lambai dan siap muahmuahmuah lagi macam selalu. Saya ingat orang yang saya kenal or jumpa,” katanya.

Alahai, banyak pula isu berbangkit selepas selesai GV5 ni ye! Semoga masalah ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik daripada kedua-dua belah pihak.

Foto: Instagram Datuk Seri Vida

Apa Kata Anda