Video Gurau Dengan PU Riz, Netizen Terubat Dengar Gelak Tawa Neelofa

Usahawan dan selebriti popular, Noor Neelofa atau Lofa berkongsi satu video yang memperlihatkan suaminya, Haris Ismail yang terpaksa berhenti merakam video selepas dipanggil Lofa kerana sudah awal pagi.

Lofa yang juga bekas hos program MeleTOP itu berkongsi video santai berkenaan di aplikasi sosial, TikTok.

Video Gurau Dengan PU Riz, Netizen Terubat Dengar Gelak Tawa Neelofa

@neelofa♬ original sound – neelofa


“Kantoi dengan bini buat content,” tulis Lofa pada hantaran yang kini menerima hampir 60,000 tontonan itu.

Lalu, perkongsian video tersebut turut menarik perhatian peminat yang mengakui rindukan gelak tawa bintang tersebut.

Ini antara komen yang ditinggalkan;

IKLAN

“Gelak tak rilek.”

“Baru nak mula kan nasihat udah kena panggil.”

“Aku gigih ye pause sebab nak tengok muka Bilal dekat bawah tu haha.”

“Rindu betul nak dengar suara Kak Lofa. Sekali dengan kita terikut gelak.

“Cerita ni tak kelakar pun. Tapi sebab Lofa gelak gitu jadi kelakar, kita terikut gelak.”

“Rindu gelak Neelofa.”

IKLAN

“HAHAHA. Gelak Lofa is back terhibur sis.

“Ikut gelak sama dari Lofa gelak camtu.”

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan, klik di sini.

https://youtu.be/lKzn6GUIO-8