Selalu Dituduh Kaki Perempuan, Raja Afiq Terbuka Tayang Gambar Kekasih

Bila bergelar selebriti pasti banyak mata yang memerhatikan setiap langkah mereka, dengan siapa mereka berkawan juga sentiasa menjadi tumpuan peminat.

Selalunya para selebriti sangat berahsia soal peribadi lebih-lebih lagi tentang teman istimewa mereka.

Namun apa yang MH lihat pelakon, Raja Afiq lebih terbuka untuk berkongsi dengan peminat-peminatnya bahawa dia sudah berpunya.

Afiq sering juga memuat naik gambar kekasihnya di media sosial dan menurut satu sumber pelakon ini berkata lebih baik dia berkongsi mengenai hal ini supaya tidak ada pihak yang akan melabelkannya sebagai ‘kaki perempuan’.

“Saya rasa tak salah untuk berkongsi mengenai hubungan cinta. Lebih baik saya umum yang saya ada kekasih.

 

“Takut nanti orang luar nampak saya dengan perempuan, mereka kata saya ini kaki perempuan pula. Bukannya saya buat perkara yang tidak elok kan.

 

“Saya cuma tak nak orang gelar saya seperti itu sahaja. Bukan niat nak menunjuk atau tidak serik dengan pengalaman terdahulu,” katanya kepada Mstar Online.

Ok jom MH nak kongsi dengan korang gambar kekasih Afiq. Cantik tau orangnya sepadan sangat dengan Afiq.

IKLAN

Wo hen xiangnian ni ?✨

A post shared by Raja Afiq _ Queen B (@rajaafiqqofficial) on

Happy Saturday ?

A post shared by Raja Afiq _ Queen B (@rajaafiqqofficial) on

Ha kan MH dah kata kekasih Afiq ni memang cantik orangnya. Bukan MH je yang cakap tau tapi peminat-peminat Afiq pun puji kecantikan dia dan doakan agar hubungan dorang kekal hingga jenjang pelamin.

IKLAN

ann_nadiah: @rajaafiqqofficial pasangan yg serasi. Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin. Amin

niniosss: Hakak cantikssss

apex_vato: Bagai pinang dibelah dua ??

Sumber: Mstar Online & Instagram Raja Afiq