“Saya Terima Apa Ujian Yang Tengah Hadapi, Saya Redha,” – Vida Mahu Penuhi Hajat Tunai Umrah

Pengasas kosmetik, Datuk Seri Vida mendedahkan dia kini sedang memasang hajat untuk menunaikan umrah selepas ini.

Jika diizinkanNya, usahawan terbabit turut akui rindu untuk beribadah selain mahu menitipkan doa sebanyak mungkin.

“Saya Terima apa ujian yang saya tengah hadapi. Saya redha. Saya tak berdendam sama sekali.

“InsyAllah Tak lama lagi jika diizinkan Oleh Allah saya akan pergi mengerjakan Umrah.

IKLAN

“Rinduu sangat nak pergi sana. Nak beribadat. Nak doa banyak banyak. Rinduuu bau dekat sana,” tulisnya di dalam salah satu hantaran di Instagram.

Meninjau ke ruangan komen, para pengikutnya turut memberikan pelbagai reaksi.

“Sedih sy tgokk dato ni….. moga dato dpt ketenagan..dn di beri kekuatan jiwa… moga Allah hadir kan insan/pasangan yg baik dan sayang dato hingga hujung nyawa… klau benar iqbal jdoh dato maka…dekat kan lah…permudahkan lah ya Allah….contohi pasangan Nabi Muhammad dan siti khadijah walaupun Nabi masih muda jauh perbezaan umur dgn siti khadijah namun cinta Nabi terhadap isteri nya (siti khadijah) tiada bandingan ……….dato berhak utk bahagia….”

“Semoga dipermudahkan urusan datin sekeluarga semasa di Mekkah .Cuma nak beri tahu datin masa buat umrah baik lelaki mau pun wanita diharamkan guna minyak wangi Jangan sampai bau²an wangi ni merosakkan ibadah kita ya datin.”

“Semoga terus kuat ye dato ! Insyallah.Allah takkan duga kalau hmbanya ta mampu melainkan kesanggupannya.”

“Moga urusan dato di permudahkn. Allah syg dato sbb tu Allah uji. Moga dato tetap terus kuat dn tabah. Bab sihir ni tk mustahil pun berlaku. Abg sy yg tk kaya mana pun ade je yg hntr sihir dengki. Takdirnya masa org tu hntr abg tgh solat asar. Bebola api tu melantun kena ank sedara sy yg masa tu berumur 9thn. Berthn2 jugak diorg berubt.”

IKLAN

“Sy doakan DSV slamt pergi slamt kmbali.

“Dato telentang ke tebaring ke, spa yg ikhlas syg dato? Anak2 kan? Lelaki bleh cari dato, lelaki mcm tu dato nak? Yg guna nma dato utk ntah ape popular ke ape mcm tu… Ishh…red flag tu dato, menyesal tak sudah nnt…tp ape2 pun hrp dato reflect diri-sendirilah ya.”

Video tersebut sehingga kini sudah pun ditonton hampir 100,000 kali.

Vida sebelum ini terpalit dengan pelbagai kisah susulan hubungannya bersama bekas pembantu peribadi yang kini turut bergelar usahawan, Ahmad Iqbal Zulkefli.