Netizen Cadang Bawa Berubat; Shakila Khoriri Tunjuk Situasi Dalam Bilik Hotel, Ameena Tunjuk Ada ‘Kawan’ Nama ‘Comot’

Satu video yang dikongsikan pelakon Shakilla Khoriri mencuri perhatian netizen yang menyatakan rasa seram apabila dia berkongsi tingkah anak perempuannya, Ameena Sofea yang menunjukkan ke arah ‘sesuatu’, dikatakan sebagai ‘rakan’ secara spontan.

Situasi itu dirakam ketika mereka mengisi masa bercuti di Pulau Pinang, baru-baru ini.

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok Shakilla, dia bertanya kepada Ameena siapa yang dimarahinya, lalu Ameena menjawab dia memarahi ‘kawannya’ sambil menunjukkan tangan ke arah satu sudut dalam bilik hotel yang didiami.

Bagaimanapun apa yang menyeramkan, bahagian sudut yang ditunjukkan Ameena tidak kelihatan apa-apa figura pun.

Malah Ameena turut mengajak ‘kawannya’ yang dipanggil sebagai ‘Comot’ untuk keluar meninggalkan bilik berkenaan.

@shakillakhoriri Nasibbbbbb baikkk dah sampai rumah baru tengok balik video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulakkkkkkk dekat sana. Kussssss semanggat makkk kau nakkkk…… 🫣😫🥺 #SKnASJourney ♬ original sound – shakillakhoriri

Shakilla menerusi ruangan kapsyen mengakui hanya perasan mengenai hal itu selepas melihat semula rakaman video berkenaan sewaktu sudah pulang ke rumah.

“Nasib baik dah sampai rumah baru tengok balik video-video ni eh. Dia ada ‘kawan’ pulak dekat sana. Kus semanggat mak kau nak…,” tulis Shakilla.

IKLAN

Meninjau ke ruangan komen, ada di antara pengguna TikTok yang menasihatkan Shakilla untuk membawa anaknya itu berjumpa dengan Ustaz bagi mendapatkan rawatan.

“Anak saya pun pernah macam ni dulu. Cepat-cepat bawa jumpa Ustazah, baca-baca. Anak saya siap nangis teresak-esak sebab dia kata ada kakak nak bunuh ibu.”

“Kena bawa anak jumpa Ustaz atau orang pandai sebelum jadi tak boleh berpisah, payah nanti.”

“Nasib baik dia tak nangis. Alamak baik pujuk terus pergi jumpa Ustaz.”

Artikel Berkaitan;

“Moga Allah Kurniakan Seseorang Yang Mampu Bahagiakan Daddy…,” – Ucap Kata Shakilla Khoriri Sempena ‘Bday’ Fizi Ali Bikin Ramai Tersentuh

“Let’s Move On, Allah Ada Jaga Mimi & Ameena,” – Terima Kasih Buat Pemberi Semangat, Shakilla Khoriri Belum Sedia Jawab Persoalan Ramai

Malah tak kurang yang turut berkongsikan pengalaman masing-masing.

IKLAN

“Anak saya pun mcm tu kalau tidur hotel. Tu yang malas. Lagi-lagi kalau jenis ada cermin besar.”

“Anak buah saya, cakap dekat umah ada ‘boo’. Mami dia tanya, ‘boo’ dekat mana? Ada sebelah mami, dia marah mami bukak Ruqyah.”

“Mcm anak cousin aku, pergi bercuti, dia cakap mama, ada kakak ajak main. Esok terus balik.”

Video berkenaan sehingga kini sudah menerima hampir 800,000 tontonan bersama puluhan ribu ‘likes’.

Ameena ialah anak hasil perkahwinan Shakilla bersama bekas suami yang penyampai radio, Fizi Ali.

Pasangan selebriti itu mendirikan rumah tangga pada 18 Februari 2018 namun bercerai pada Disember 2021.

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan, klik di sini