“Mula-Mula Ingat Dia Ni Tomboy Ke Pengkid,” – Fizi Ali Imbau Detik Mengorat Dengan Isteri, Shakila Khoriri

Mengimbau kembali kenangan cinta ditolak selepas puas mencuba, nampaknya kalau jodoh memang tak ke mana.

Fizi Ali berkongsi kenangan di laman Instagram sempena ulangtahun pertama perkahwinannya bersama Shakila Khoriri.

Pejam celik dah setahun dah gambar ni..18.2.18 tu tarikh kita jadi suami isteri..tak sangka mula2 ingat dia ni tomboy ke pengkid xde perasaan dekat lelaki..sbb kita try langsung x layan..so abam gunakan teknik tanya kawan2 dia apa dia suka,dia lepak mana,ajak semua kawan dia p holiday,ajak main badminton..yang masa tu jadi mangsa @syuhaida.abraz @haelhusaini @tj.8689 @hardy_rb.”

Jelasnya, pelbagai usaha dilakukan namun gagal menambat hati sang isteri.

IKLAN

Dorang la yang menadah telinga dengar luahan hati abam yang si killa ni tak layan abam..so bila tak berjaya jugak..abam guna last pilihan..abam amek risiko sama ada dapat atau terus hilangkan diri..masa tu abam bagi dia masa seminggu untuk pilih nak cuba hubungan ni atau abam terus pergi dari hidup dia..gertak macam tu baru dia kata kita cuba dulu macam mana..hah dari cuba utk hubungan tu sampai la hari ni,” tulisnya lagi.

Memanjatkan kesyukuran, penyampai radio Suria FM ini berharap dapat menambah ahli keluarga dalam masa terdekat. Yang dalam perut pun belum keluar lagi…

alhamdulillah terima kasih utk first anniversary kita sayang..insyallah utk tahun kedua kita cuba tambah sorang lagi yea,” tambahnya.

View this post on Instagram

pejam celik dah setahun dah gambar ni..18.2.18 tu tarikh kita jadi suami isteri..tak sangka mula2 ingat dia ni tomboy ke pengkid xde perasaan dekat lelaki..sbb kita try langsung x layan..so abam gunakan teknik tanya kawan2 dia apa dia suka,dia lepak mana,ajak semua kawan dia p holiday,ajak main badminton..yang masa tu jadi mangsa @syuhaida.abraz @haelhusaini @tj.8689 @hardy_rb ..dorang la yang menadah telinga dengar luahan hati abam yang si killa ni tak layan abam..so bila tak berjaya jugak..abam guna last pilihan..abam amek risiko sama ada dapat atau terus hilangkan diri..masa tu abam bagi dia masa seminggu untuk pilih nak cuba hubungan ni atau abam terus pergi dari hidup dia..gertak macam tu baru dia kata kita cuba dulu macam mana..hah dari cuba utk hubungan tu sampai la hari ni..alhamdulillah terima kasih utk first anniversary kita sayang..insyallah utk tahun kedua kita cuba tambah sorang lagi yea?? .. ? : @712studios ? : @suriamalaysia ? : @normanyousuf

A post shared by Fizi Ali (@fizialisuria) on

Netizen terharu dengan ucapan romantis Fizi dan menyifatkan Kila sebagai wanita bertuah.

IKLAN

Selamat ulangtahun untuk ‘love bird’ ini. MH ucapkan semoga berbahagia hingga ke jannah.

Foto – Instagram Fizi Ali