“Kalau Ada Apa-Apa Terjadi Pada Saya, Macam Mana…?,”-Jika Nyawa Tak Panjang, Rita Rudaini Luah Rasa Risau Masa Depan Anak-Anak

Tidak ada ibu yang tidak pernah risau dan sayangkan anak-anaknya, begitulah apa yang dirasai oleh pelakon yang bernama Rita Rudaini.

Terbaru, pelakon Rita Rudaini telah memuat naik sekeping gambar anak-anaknya menerusi akaun Instagram miliknya berserta kapsyen;

“Hidup sbgai ibu dan bapa pd anak2,byk yg harus sy uruskan,sediakan n pikir kan….smuanya sy kena pikir sendiri…tugas dan tggjwb sy dah double triple…24jam berfikir tanpa ada masa utk pikir pasal diri sendiri…tanpa ada masa utk rest…”

“utk diri sendiri,nak bli itu ini utk hadiah diri sendiri pon dah sy xpernah pikir lg sejak ada dua nyawa lg dlm hidup sy……masa umpama tidak cukup utk sy…..setiap masa jugak sy slalu fikir…”

“klau ada apa2 terjadi pd sy,mcm mana mereka nnti? Sbb tu sy dah bersedia awal2 dan berterima kasih byk2 kpd En. @rizuanahamad kerana membantu sy utk masa depan kedua nyawa sy ni…tkasih kerana menguruskan Hibah prudential sy utk mereka….”

IKLAN

“kpd smua,nasihat sy..xkira lah ibu tunggal ke,ibu tinggal ke ,or masih berkeluarga,..malang tidak berbau…sediakan lah payung sblm hujan kerana xsemestinya panas smpai ke ptg  bole watsap @rizuanahamad utk info yg lebih tepat lg…”tulisnya. 

View this post on Instagram

Hidup sbgai ibu dan bapa pd anak2,byk yg harus sy uruskan,sediakan n pikir kan….smuanya sy kena pikir sendiri…tugas dan tggjwb sy dah double triple…24jam berfikir tanpa ada masa utk pikir pasal diri sendiri…tanpa ada masa utk rest…utk diri sendiri,nak bli itu ini utk hadiah diri sendiri pon dah sy xpernah pikir lg sejak ada dua nyawa lg dlm hidup sy……masa umpama tidak cukup utk sy…..setiap masa jugak sy slalu fikir…klau ada apa2 terjadi pd sy,mcm mana mereka nnti? Sbb tu sy dah bersedia awal2 dan berterima kasih byk2 kpd En. @rizuanahamad kerana membantu sy utk masa depan kedua nyawa sy ni…tkasih kerana menguruskan Hibah prudential sy utk mereka….kpd smua,nasihat sy..xkira lah ibu tunggal ke,ibu tinggal ke ,or masih berkeluarga,..malang tidak berbau…sediakan lah payung sblm hujan kerana xsemestinya panas smpai ke ptg ? bole watsap @rizuanahamad utk info yg lebih tepat lg…

A post shared by Rita Rudaini (@ritrud727) on

Pelakon kelahiran dari negeri Perlis ini telah meluahkan rasa risau terhadap anak-anaknya jika sesuatu perkara yang tak diingini berlaku pada dirinya.

Lantas, perkongsian pelakon yang berusia 42 tahun itu telah mendapat perhatian netizen dan memuji dengan kata-kata yang ditulis oleh Rita.

IKLAN

Terdahulu, Rita telah mendirikan rumah tangga bersama pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan Abd Razak pada tahun 2008, namun telah bercerai pada September 2013. Pasangan ini telah dikurniakan dua cahaya mata lelaki bernama Airit Rayyan Rizqin, 10 tahun dan Airit Qaqa Arjuna, 8 tahun.

Foto : Instagram Rita Rudaini