“Janji Nak Bayar, Haram Sampai Sekarang Tak Bayar,”- Serik Ditipu, Noorkhiriah Beri Amaran!

Pelakon Noorkhiriah baru-baru ini ada memuat naik sekeping gambar dan kapsyen di Instagrammya. 

Menerusi entrinya, Khiriah telah memberi amaran kepada netizen yang meninggalkan komen berbaur kesat. 

Secara tidak langsung,akan disekat oleh Khiriah sendiri. 

“Korang berhak meninggalkan komen yang menyakitkan dan akak berhak gitau..yg tak sedap dibaca maaf akak block..& korg pun berhak nak block akak..takdak hal..mmasing punya ig..

“Akak taknak tercetus perbalahan di sini..kalu korg rasa kita saudara seislam..memoleklah tinggalkan komen..bab soal jawab soalan..akak mmg jawab seikhlas hati..takde propa2..ffeling lentok sana sini..suka,tq..tak suka..leh jalan cari rumah lain..

IKLAN

Dalam pada itu, Khiriah nampaknya bagaikan ‘naik hantu’ apabila ada pihak yang mahu meminjam wangnya dan dia turut pernah rasa ditipu.

“Mulut akak mmg mcm bertih..hbs sesedap je nak pinjam 3k..ingt duit ni daun..kutip tepi jalan..hati2 yg meninggalkan komen korg tk kena leh la korg cakap..adikbadik akak pun xde nk minjam..akak dh puas kena tipu..

“Org minjam janji nak bayar..haram sampai skrg tk bayar2..lagi satu pda yg DM nak pinjam rm..buktikn tlebih dahulu..

“Ni gmbr dp tlompat2 tapi gitau hidup susah sebatang kara..dik idup jgn nak menipu lari semua keberkatan..usaha..usaha..kalau akak cite susahnya akak dulu takde sapa yg percaya…selagi punya nyawa..usaha..inshaAllah berhasil..

“Jangan wat naya orang,nak berlagak..berlagaklah dengan hasil titik peluh sendiri bukan menipu sanasini..sonok idup cmtu?..sekian #akakgeram,” tulis Khiriah. 

IKLAN

View this post on Instagram

Korang berhak meninggalkan komen yang menyakitkan dan akak berhak gitau..yg tak sedap dibaca maaf akak block..& korg pun berhak nak block akak..takdak hal..mmasing punya ig..akak taknak tercetus perbalahan di sini..kalu korg rasa kita saudara seislam..memoleklah tinggalkan komen..bab soal jawab soalan..akak mmg jawab seikhlas hati..takde propa2..ffeling lentok sana sini..suka,tq..tak suka..leh jalan cari rumah lain..mulut akak mmg mcm bertih..hbs sesedap je nak pinjam 3k..ingt duit ni daun..kutip tepi jalan..hati2 yg meninggalkan komen korg tk kena leh la korg cakap..adikbadik akak pun xde nk minjam..akak dh puas kena tipu..org minjam janji nak bayar..haram sampai skrg tk bayar2..lagi satu pda yg DM nak pinjam rm..buktikn tlebih dahulu..ni gmbr dp tlompat2 tapi gitau hidup susah sebatang kara..dik idup jgn nak menipu lari semua keberkatan..usaha..usaha..kalau akak cite susahnya akak dulu takde sapa yg percaya…selagi punya nyawa..usaha..inshaAllah berhasil..jangan wat naya orang,nak berlagak..berlagaklah dengan hasil titik peluh sendiri bukan menipu sanasini..sonok idup cmtu?..sekian #akakgeram??

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17) on

Menerusi ruangan komen,rata-rata netizen bersetuju dengan pendapat yang dikemukakan pelakon drama Nur 2 itu. 

Foto: IG Khiriah