[GAMBAR] Wow Justin Timberlake Nak Jual Rumah Berharga RM31 Juta!

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi kacak antarabangsa yang pernah popular menerusi kumpulan Nsync, Justin Timberlake.

Menurut sumber E News, penyanyi ini dan pasangannya, Jessica Biel mahu menjual ‘penthouse’ miliknya dengan harga RM31 juta.

Wah kalau dah harga mahal macam tu pasti rumahnya pun cantikkan! Mesti korang pun dah tak sabar nak tengok kan?

Jom kita tengok rumah mewah Justin ni.

IKLAN

IKLAN

Aduh cantik betul rumah Justin ni kan? Kalau korang berminat boleh lah cuba nasib beli rumah ni, mana tahu rezeki korang dapat tinggal di rumah yang pernah menjadi tempat tinggal kepada artis popular ini.

Sumber: E! News