“Boyfriend Ni Boleh Cari Ganti, Tapi Mak…,” – Usah Persiakan Ibu! Noor Khiriah Titip Pesanan

Menjelang Ramadan, terimbau kembali gelagat berpuasa zaman kanak-kanak.

Yang pastinya, bayangan ibu terbayang di depan mata.

Itu yang diperkatakan pelakon, Noorkhiriah yang pada masa sama turut berpesan, ibu selalu berpesan, teman lelaki boleh dicari, namun ibu tiada ganti.

Kongsinya lagi, ia kata-kata yang dipegang sekiranya diri sedang berduka.

IKLAN

Baru pas makan sambalitam mak wat,mcm nmpk mak je dlm bubur lambuk ni..hadeh ttiber rasa mcm nak balik kg..korg jgn sia2kan Mak kita yg sorg ni.

“Dulu time akk jatuh frust tergolek dog,Mak pesan 1 je..boipren2 ni leh cari ganti..tapi Mak xde ganti dah..itulah penguat akak bila down,zmn dululah..zmn skrg nak frust mende..gedik rrr kalu frust2 nih.

Time bulan poser gini hok yg darjah 1 punya kisah pun boleh ingt balik..time sahur,time bbuka..penuh meja,ntah pape je atas meja time tu..mak masak air pun rasa sedap..airtangan Mak..kan..bila tanya Mak ok..xde yg tak ok..rindu anak2 pun Mak diam je..sedar2 wasap suh balik..

“Maka anak2 pun meluru cari date bagi smua berkumpul..kdg dpt kadang bterabur baliknya..tp tkpe janji balik..moga Allah sihatkan mak rahmati mak..

Mak,saya rindu ngat ke Pak..semalam genap 5 tahun arwah Pak pegi..Allah ambik hak Dia #AlfatihahPak #tudungsarungbedah #jangansia2kanMakkkita #inilahsorangtakdeganti #gantipuntaksama #percayalah #hartapalingbernilai,” tulisnya.

IKLAN

View this post on Instagram

Baru pas makan sambalitam mak wat,mcm nmpk mak je dlm bubur lambuk ni..hadeh ttiber rasa mcm nak balik kg..korg jgn sia2kan Mak kita yg sorg ni..dulu time akk jatuh frust tergolek dog,Mak pesan 1 je..boipren2 ni leh cari ganti..tapi Mak xde ganti dah..itulah penguat akak bila down,zmn dululah..zmn skrg nak frust mende..gedik rrr kalu frust2 nih???? time bulan poser gini hok yg darjah 1 punya kisah pun boleh ingt balik..time sahur,time bbuka..penuh meja,ntah pape je atas meja time tu..mak masak air pun rasa sedap..airtangan Mak..kan..bila tanya Mak ok..xde yg tak ok..rindu anak2 pun Mak diam je..sedar2 wasap suh balik..maka anak2 pun meluru cari date bagi smua berkumpul..kdg dpt kadang bterabur baliknya..tp tkpe janji balik..moga Allah sihatkan mak rahmati mak..Mak,saya rindu ngat ke Pak..semalam genap 5 tahun arwah Pak pegi..Allah ambik hak Dia #AlfatihahPak #tudungsarungbedah #jangansia2kanMakkkita #inilahsorangtakdeganti #gantipuntaksama #percayalah #hartapalingbernilai

A post shared by Noorkhiriah Ahmad Shapie (@khiriah17) on

Ibu tiada pengganti. Jangan sia-siakan selagi hayatnya masih ada di dunia.

Foto : Instagram Khiriah