“Balik Rumah Tengok Ada Luka Dekat Dahi Dan Siku,” – Ummi Nazeera Buka Rahsia, Dedah Taktik Suami Bila…

Pelakon, Ummi Nazeera mendedahkan dirinya sudah arif dengan taktik yang digunakan suami, Dr Izzar Anwari setiap kali dia ingin keluar untuk bersukan bersama rakan-rakan.

Jelas Ummi, suaminya itu tidak akan sesekali berkongsi rasa penat atau sakit sebaik sahaja pulang bagi mengelakkan kerisauan di hatinya pada masa akan datang.


“Dia nak main basketball malam ni. Jadi dia bagi hint macam ni semalam. Puji satu paragraph jaa. Nevertheless, thank you my love.

“Btw, Jumaat lepas dia main bola sepak. Balik rumah tengok ada luka dekat dahi dan siku. Besar jugak lah luka dekat siku tu. Perlahan perlahan dia tunjuk sambil senyum.

“Kita tanya sakit tak. Dia jawab “tak.. biasa lah. lelaki”. Tapi bila terlanggar. Keluar jugak bunyi sakit “sssss” Haaa.

IKLAN

“Dia buat buat tak sakit dan tak letih keesokan hari sebab tak nak kita tegur bersukan rupanya,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ummi Nazeera (@umminazeera)

Kisah tersebut dikongsikan pelakon telefilem Kerana Korona itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik pada Selasa.

Dalam pada itu, Ummi turut berharap agar para isteri tidak terpedaya dengan taktik tersebut sebaliknya berilah waktu untuk suami berehat setiap kali mereka keluar bersukan.

“Jadi isteri-isteri, jangan terpedaya kalau suami nampak macam tak letih keesokan hari. Seeloknya kita bagilah dia rehat lama sikit.

“Anyway I barely say no unless it’s detrimental to ur health and u know that. Be safe tonight,” jelasnya lagi.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat perkongsian tersebut selain turut berkongsi ragam suami mereka lebih-lebih lagi ketika ingin bersukan bersama rakan-rakan.

IKLAN

Terdahulu, Ummi dan Dr. Izzar mendirikan rumah tangga pada 23 Julai 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Ayra Aneesa.

Malah, pasangan ini juga sedang menghitung hari untuk menimang cahaya mata kedua apabila Ummi kini sedang hamil tujuh bulan.

Foto: Instagram Ummi Nazeera