“Asyik Tanya Pasal Anak Je, Pasal Dia Tak Pun,” – Fizi Ali Kasihankan Isteri Sebab…

Penyampai radio dan hos, Fizi Ali ada berkongsi foto anaknya, Ameena Sofia menerusi Instagram sambil berkongsi rutin hariannya sejak bergelar bapa kepada seoranf cahaya mata.

Kongsi Fizi, semenjak anaknya dilahirkan lebih tiga bulan lalu, fikirannya asyik terfikir soal anak hingga ada ketika tidak bertanya khabar mengenai isteri sendiri.

IKLAN

“Bila ada anak ni lain rasanya…dulu habis kerja lepak sana sini..petang baru balik..sekarang ni habis je kerja benda pertama pikir nak balik jumpa anak.

“Tapi kadang2 kesian jugak kat sis killa..asyik tanya pasal anak je..pasal dia tak tanya pun…memang biasa ehh macam tu,” tulisnya di Instagram.

Lalu, rata-rata peminat memberikan reaksi yang pelbagai. Ada yang membayangkan ia suatu yang normal bagi individu yang baru bergelar bapa.

IKLAN

Terdahulu, pasangan selebriti ini mendirikan rumah tangga pada pada 18 Februari 2018.

Foto: Instagram Fizi Ali