Rasanya ramai yang kenal dengan pelakon, Naim Daniel ni kan? Baru-baru ini dia juga ada berlakon dalam sebuah filem pecah panggung Bisik Pada Langit.

Selain daripada bakat dalam bidang lakonan tak sangka pula MH yang Naim juga mempunyai bakat besar dalam nyanyian.

Fuh setiap kali dengar Naim menyanyi lagu-lagu cover di Instagram memang buat MH cair dengar suara dia. Malah bukan MH sahaja tapi netizen juga turut cair dan terhibur mendengar nyanyian Naim.

Kalau tak percaya jom MH belanja korang sikit lagu-lagu yang Naim nyanyi di Instagram.

SESUNGGUHNYA AKU // @alifsatar . #naimbikincover #malaysiancover #alifsatar #sesungguhnyaaku #tagbae #urrequest

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx) on

Ha amacam sedap tak suara Naim? Kan MH dah cakap yang MH tak tipu korang hehe.

Ok ini pula di antara komen-komen netizen tentang suara dan nyanyian Naim.

pijakanishi: Dik nape sore ko ni buat akak cair bile music cegini

khairulaswar: Kenapela suare kau ni sedap sgt dek?

dzulaiqha_zaidi: love u love your voice hahaha

amirahnadiah._: Cover naim tak pernah tak sedap. Semuanyaa terbaikkk 👍👍👍👍❤❤❤❤❤❤

Sumber: Instagram Naim Daniel

Apa Kata Anda