Sajat Cerita Suasana Bila Kantoi Ambil ‘Ubat’, Ibu Rotan Sampai Berbirat; “Kau Jangan Nak Membohong Aku…”

Usahawan kosmetik sensasi, Nur Sajat baru-baru ini mengenang kisah lamanya, berkongsi cerita apabila dia mendakwa pernah mengambil pil hormon bagi untuk membesarkan bahagian dada.

Menerusi sebuah video perkongsian yang dimuat naik di TikTok, Sajat bercerita pengalaman sebagaimana yang didakwa, termasuk dipukul ibunya sejurus ‘kantoi’ dia mengambil pil berkenaan.

Sajat yang pernah muncul menerusi lagu Makhluk Penggoda itu berkata demikian ketika melakukan sesi siaran langsung, lalu dikongsikan kembali pengguna Tik Tok lainnya.

“Mak I kemas-kemas, terjatuh pil hormon I. Mak I tengok… ‘ni ubat apa ni Jat?’ Mak saya kan pembantu makmal, of course dia lebih pandai (tahu) kan?

IKLAN

“Ni ubat apa ni? Mana ada Mak, ni Panadol. Kau jangan nak membohong aku, kau ingat aku tak tahu ni pil apa. Ini yang kau makan kan? Tet*k kau besar kan?,” katanya.

Atas insiden yang berlaku, Sajat mendakwa dia telah dipukul ibunya dan pil berkenaan lantas di buang ke dalam ton sampah.

“Tak boleh nak cakap apa. Apa lagi? Mak aku ‘zap zap zap’ ‘hanger’ (penyangkut baju) dua tangan. Kau ni dah melampau. Kecil-kecil tak nak kena pijak.

IKLAN

“Habis mak (Sajat) kena pukul. Habis… dah macam cerita (filem) Embun dah. Ingat lagi kena ‘zap zap’. Dengan rotan, dengan hanger.

“Hanger dulu tak macam hanger sekarang. Dulu tebal. Dipukulnya belakang habis berbirat. Lepas tu, mak Sajat pergi buang pil tu dekat tong sampah,” katanya lagi.

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan, klik di sini