Nabila Razali Sambut Birthday Bersama ‘Kawan’…

Awwww sesuatu sangat kan, yeka diorang ni ‘kawan’ sahaja? MH macam tak percayalah! Baru tadi MH nampak Nabila Razali sambut harijadi yang ke-25.

Tapi lebih menambahkan spekulasi daripada kami bila Nabila muat naik sekali lagi gambar bersama ‘kawannya’, Aedy Ashraf.

BACA: Nabila Razali Jawab Isu Kontroversi Gambar Mesra

IKLAN

Hahah Mana nak sorok tu Nabila? Terserlah kegembiraan dan keterujaan bila si dia berada di sebelah! Gitulah kannnn….

Apa yang menariknya Nabila sempat mengucapkan jutaan terima kasih pada yang hadir dan membuat kejutan buatnya.

Dan mata MH hanya tertumpu pada ayat khas buat Aedy…

“Thank you @aedyxashraf for being part of this.”

Ehemmm-ehemmmm, Nabila jangan nak sembunyi lagi, kami boleh hidu sesuatu di sini hehehe….

IKLAN

Tak kisah lah sama ada memang bersama atau tidak, kami doakan supaya korang berdua kekal bersama. HAPPY BIRTHDAY!!!!