[GAMBAR] Selamat Hari Ibu! Artis pun Tak Lepas Peluang Titip Kata Buat Ibu, Kongsi Di Instagram

12 May, hari untuk meraikan ibu tercinta yang telah banyak berkorban untuk kebahagiaan anak-anak.

Dan hari ini, timeline dipenuhi ucapan penghargaan selebriti buat ibu dan isteri tercinta.

 

View this post on Instagram

Happy Mother’s Day! ??????

A post shared by Nur Fazura (@missfazura) on

IKLAN

View this post on Instagram

Selamat Hari Ibu Puan Lily Chee ? @tok_umi

A post shared by sherry_alhadad (@sherry_alhadad) on

View this post on Instagram

A special Mother’s Day post goes to these great mothers in my life; Happy Mother’s Day to my beautiful Mak, Mommy, Mamitok & Emak. I love you both Lillahitaala. Moga Allah beri balasan syurga buat these two wonderful women krn melahirkan, mendidik & membesarkan both me and my husband @zaidbowie . Especially to my MIL, Allah knows how much I appreciate your love for my husband till he become who he is today! A responsible husband, son & soon a great and respected father. InsyaAllah. Untungnya I ada MIL paling superb dlm dunia. Untungnya suami I ada MIL paling cool paling cantik dalam dunia. No Doubt! & of course Happy Mother’s Day to my in laws! Terima Kasih bg I sayang, rindu & kasihkan anak2 kalian. Thanks bg I pinjam, peluk, cium, mandikan, tidokan, suapkan, shopping dgn anak2 kalian. Allah tahu how much I love anak2 kalian. Hahahaha this is awkward! I’m not good with words but I learned a lottttt from you ladies as a preparation for me to be a beautiful & great mom like y’all. Lama betul I belajar, observe mcm mana korang didik, besarkan anak2, boys & girls. It’s like a longggg motherhood course before I get qualified. Lol! Allah knows best & now I’m carrying mine hehehehe can’t wait to be the best best best mother for my kids. InsyaAllah ? HAPPY MOTHERS DAY EVERYONE!

A post shared by I K A N A B E L L A (@ikanabella) on

View this post on Instagram

#?• . Bila dah jadi Mak ni jadi sensitif dengan banyak benda. Lagi2 pasal anak. . Bila rasa sendiri saat mengandung, melahirkan dan menjaga anak. Terfikir macam mana Mak buat semua tu dengan zaman yang serba kekurangan. Tak macam zaman sekarang semuanya ADA, semuanya canggih. . . Emak @radziah_matt Adik Minta ampun dan maaf jika ada kesalahan masa kecil yang menyusahkan mak, ada perangai yang memeningkan mak, Minta maaf jika adik tak menjadi seperti mana yang mak harapkan. Terima kasih kerana melahirkan dan mendidik adik. Terima kasih untuk kasih sayang yang tak terbatas sampai sekarang. . Mak @sapiahkasbolah , mungkin hubungan kita tak seperti mak dan anak kandung tapi tetap emak. Minta maaf kalau selama menjadi anak mak ada kekurangan dan terkasar bahasa dan perbuatan.Maafkan Killa sekiranya masih gagal jaga anak mak sebaik mak jaga. Maafkan Killa kalau anak mak tak bahagia dan maafkan Killa kalau Killa tak jadi macam mak untuk jaga anak mak. . . Baik buruk yang ada pada Emak @radziah_matt @sapiahkasbolah sentiasa saya terima dan saya redha. Sebab yang buruk tu datangnya pada anak2 dan baik itu sentiasa ada pada seorang EMAK. . . SELAMAT HARI IBU, pada Emak @radziah_matt, dan, Emak mertua @sapiahkasbolah . . . Love both of you. ❤️

A post shared by SHAKILLA KHORIRI (@shakillakhoriri) on

IKLAN

View this post on Instagram

setiap hari adalah hari untukmu.. yang tak pernah patah semangat walau apa juga kesusahan dan kesakitan yang aku berikan padanya sejak dari dalam kandungannya lagi hingga hari ini. yang mengiringi aku dengan doa2 dalam diamnya sentiasa tak kira dalam tidur atau jaganya.. terlalu banyak aku menerima sedang tak banyak aku memberi padanya.. maaf kerana tak mampu menjadi yang lebih baik dari sepatutnya..namun inilah satu2nya permata dan harta paling bernilai yang masih aku ada.. #terimakasihmak #syurgaku buat semua yang bergelar mak, ibu, mummy, umi, mama …. uh uh uh… Didn't mean to make you cry If I'm not back again this time tomorrow Carry on, carry on, as if nothing really matters #happymothersday ❤️❤️❤️

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Kasih ibu tiada bertalak. Kasih ibu tiada edahnya. Selamat hari ibu. Hargailah mereka sementara masih bersama kita. Al-Fatihah buat ibu yang telah menemui Pencipta.

Foto : Instagram Selebriti