[Gambar] Selain Ameera Khan, Athisha Khan Adik Neelofa Turut Diberi Perhatian…

MH pasti ramai yang kenal dengan Insta Famous yang merupakan adik kepada pelakon dan usahawan popular, Neelofa iaitu Ameera Khan.

Mesti ramai yang tak tahu selain daripada Ameera, Neelofa juga mempunyai seorang lagi adik perempuan yang sangat cantik yang bernama Athisha Khan.

Tak dapat dinafikan adik beradik Neelofa sememangnya mempunyai aura kecantikan yang tersendiri sehingga setiap mata yang memandang tak dapat lepas daripada melihat keanggunan mereka.

Ok lah MH pun tak nak cakap banyak, mesti ramai yang dah tak sabar nak tengok wajah Athisha Khan kan? Jom tengok gambar Athisha kat bawah ni ok!

IKLAN

IKLAN

Sumber: Instagram Athisha Khan