Emma Maembong Buat Misi Handsomekan Ayah Curi Perhatian Netizen

MH pasti ramai yang tahu dengan sifat manja pelakon popular, Emma Maembong dengan ayahnya.

Kalau korang mengikuti Emma di media sosial pastu korang akan nampak beberapa posting Emma bersama ayahnya yang sangat manja.

Terbaru, MH terlihat satu posting video Emma di Instagram yang merakamkan ayahnya dibawa ke kedai gunting rambut untuk ‘misi handsome kan ayoh’

IKLAN

“Misi handsome kn ayoh. Thank you so much @shorteabarbershop handsome kan ayoh saya. Kalau sapa2 nk bwk ayah ,suami,abg adik sila dtg sini di wangsa maju. Sgt2 osem tempat ni dan selesa @mustaqimbahadon #emmamaembong #emavengers @emavengers,” tulis Emma pada ruang kapsyen video tersebut.

Seronok betul MH melihat video yang dikongsikan Emma ini terserlah sifat Emma sebagai anak yang sangat penyayang terhadap ayahnya malah rata-rata pengikut dan peminat Emma juga turut memuji Emma.

therealadib_aina_aryan: @emma_maembongofficial anak yg baikkk.. ?????????????dah 7 tahun xrasa macam ni..untung siapa yang masih punya bapa.. #rinduabah??????

misbanormawati: Bab ni Emma sweet sgtttt

nurul_iman90: Lots of Love….nak cari isteri…Cari mcm @emma_maembongofficial ….begitu kasih jaga seorg ayah….suka tgk…

IKLAN

atie.abusamah: So cute @emma_maembongofficial ngan ayoh. Semoga ayoh sentiasa sehat.

MH doakan agar ayah Emma dipanjangkan usia dan Emma juga sentiasa menjadi anak yang solehah buat kedua-dua ibu dan bapanya. Sifat yang ada pada Emma ini seharusnya dijadikan contoh kepada semua orang.

Sumber: Instagram Emma Maembong