“Cabut Semua Jarum, Nasib Baik Darah Tak Memancut Keluar,” – Pengacara Iesya Toh Kongsi Kisah Anak Melecur Terkena Air Panas

Pengacara, Iesya Toh baru-baru ini berhadap detik cemas apabila anaknya, Harraz Daiyan melecur selepas terkena air panas.

Berlaku dalam masa yang amat pantas, ibu berusia 36 tahun ini turut berkongsi rasa mengenai apa yang berlaku menerusi Instagram.

View this post on Instagram

?? Setiap kali pejam mata terbyg kejadian air panas tu.. ???? setiap kali tu laa akan jadi byk ‘KALAU LAAA AKU TAK INI, TAK ITU…’ ???? Mommy tak kuat tgk awk mcmni syg??? Mommy tak putus doa utk awk berdua, agar dilindungi Allah dari bala, bencana & kemalangan..setiap hari.. ?? semua ada hikmah. Allah Maha Mengetahui.. Alhamdulilah terima kasih Husband, umi, Mama, Tokmi, aunties, adik2, family & semua sahabat2 yg baik bagi semangat.. Ada kata ‘org yg anak 10 ök je jaga, kau ni mak yg cuai’? ya.. Sya baca dan tambah sedih! Smpai xnak tgk diri sendiri! Terima kasih krn ‘membantu’.. Tokmi anak 9, ada sorang Uncle Sya pun tkena simbah bubur yg baru masak. Melecur teruk. Tokmi kata selalu Tokmi letak kt atas, nak jadi sbb hari tu kt bawah.. semua bersebab yg mana2 Ibu pun xmahu jadi?? Harraz Daiyan nangis bile pain killer dah abis? Tolong doakan harraz ya.. ???? #MommyTakKuat

A post shared by Iesya Toh (@iesya_toh) on

“Setiap kali pejam mata terbyg kejadian air panas tu…setiap kali tu laa akan jadi byk ‘KALAU LAAA AKU TAK INI, TAK ITU…’

“Mommy tak kuat tgk awk mcmni. Mommy tak putus doa utk awk berdua, agar dilindungi Allah dari bala, bencana & kemalangan..setiap hari..semua ada hikmah. Allah Maha Mengetahui,” tulisnya.

Pada masa sama, Iesya turut menyatakan rasa terima kasih buat semua yang memberikan kata semangat atas apa yang terjadi.

IKLAN

“Alhamdulilah terima kasih Husband, umi, Mama, Tokmi, aunties, adik2, family & semua sahabat2 yg baik bagi semangat.. Ada kata ‘org yg anak 10 ök je jaga, kau ni mak yg cuai’ ya..

“Sya baca dan tambah sedih! Smpai xnak tgk diri sendiri! Terima kasih krn ‘membantu’.. Tokmi anak 9, ada sorang Uncle Sya pun tkena simbah bubur yg baru masak. Melecur teruk.

“Tokmi kata selalu Tokmi letak kt atas, nak jadi sbb hari tu kt bawah.. semua bersebab yg mana2 Ibu pun xmahu jadi. Harraz Daiyan nangis bile pain killer dah abis.Tolong doakan harraz ya,” pintanya.

Sementara itu, posting yang dimuat naik selebriti itu awal malam tadi turut membuatkan ramai yang bersimpati.

“Malam tadi @harraz_daiyan xboleh tido.. die golek2 & merengek je.

“Tiba2 baru perasan die cabut semua jarum dgn tag nama die sekali.. Allahu akhbar.. Nasib baik laa darah tu tak memancut keluar.

“Esok, kul 9am die kena masuk OT balik.. dressing etc.. Mudahan berjalan dgn sempurna hendakNya,” tulis Iesya lagi.

IKLAN

Semoga Harraz kembali sembuh seperti sediakala, moga Iesya sekeluarga juga tabah menghadapi dugaan ini.

Perkembangan anak sulungnya yang kian baik itu turut dikongsi menerusi Instagram kanak-kanak berkenaan.

Foto: Instagram Ieysa Toh