Tidak mampu menahan perasaan apabila setiap hari menerima kecaman dan kritikan, Zara Zya berkongsi sebuah rakaman yang diambil daripada sahabat, Syahrul Bobo yang memperlihatkan dirinya sedang menangis selepas membaca sesuatu di telefon.

Apa perasaan korang kalau tiap hari ada je yg caci maki korang? Bertahun2 saya tahan, saya packing produk sendiri, pegi pos sendiri, tulis form pos sendiri, kena tipu psl meniaga, kena tipu psl lakonan, produk tak jalan, promote berhari2 tapi takde sales, semua saya dah rasa.

“Org nampak yg senang je, ingat saya kaut untung atas angin je. Ada juga org yg dah kaya ada pengalaman jual produk mcm2, dok mengata saya.

“Padahal saya tak jual sama produk dgn dia pun. Dengki sgt dgn saya knp? Saya berlakon pun bkn bagus sgt dan tak mungkin saya nak berlakon sampai tua. Apa lg yg saya pandai buat, bisnes je lah.”

Luahnya lagi, apa sahaja yang dilakukan seolah-olah tidak kena di pandangan mata orang.

Ramai org ingat saya kuat tapi kalau dah kerap sgt mcm ni, saya pun down jugak. Saya jual lipmatte org kata bibir tak cantik pun nak jual lipmatte, saya jual lens org kata saya tiru org lain meniaga. Saya jual trimzshot, org kata dah kurus tak pyh la nak menipu. .

“Sampai kata semua yg saya jual tu haram.

“Kali ni saya rasa nak mengadu dgn followers saya. Saya nak tanya followers saya, salah ke saya berniaga?”

View this post on Instagram

Apa perasaan korang kalau tiap hari ada je yg caci maki korang? Bertahun2 saya tahan, saya packing produk sendiri, pegi pos sendiri, tulis form pos sendiri, kena tipu psl meniaga, kena tipu psl lakonan, produk tak jalan, promote berhari2 tapi takde sales, semua saya dah rasa. Org nampak yg senang je, ingat saya kaut untung atas angin je. Ada juga org yg dah kaya ada pengalaman jual produk mcm2, dok mengata saya. Padahal saya tak jual sama produk dgn dia pun. Dengki sgt dgn saya knp? Saya berlakon pun bkn bagus sgt dan tak mungkin saya nak berlakon sampai tua. Apa lg yg saya pandai buat, bisnes je lah. Ramai org ingat saya kuat tapi kalau dah kerap sgt mcm ni, saya pun down jugak. Saya jual lipmatte org kata bibir tak cantik pun nak jual lipmatte, saya jual lens org kata saya tiru org lain meniaga. Saya jual trimzshot, org kata dah kurus tak pyh la nak menipu. . . Sampai kata semua yg saya jual tu haram. ? Kali ni saya rasa nak mengadu dgn followers saya. Saya nak tanya followers saya, salah ke saya berniaga? . #trimzshottakharam #trimzshot #trimzshotbyzarazya @zarazyahq.beauty

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Tidak membiarkan pelakon jelita ini ‘jatuh terduduk’ dek komen melampau, netizen terus memberikan kata-kata semangat dan menyarankan agar dia menjadikan kritikan sebagai pemangkin untuk terus berjaya.

Foto – Instagram Zara Zya

Apa Kata Anda