Mengaku Tak Puasa, Azza Elite Juga Bengang Dengan Faiz Roslan!

Baru sahaja reda isu kontroversi yang melibatkan Instafamous, Faiz Roslan dengan dua orang rakannya yang dikecam kerana memuat sebuah video kurang sopan dan tidak menghormati bulan Ramadan.

Terbaru, satu video live Faiz tersebar di media sosial dan dalam video tersebut, dia telah memberitahu kepada semja bahawa dirinya tidak berpuasa di bulan Ramadan ini.

Rentetan daripada hal ini, pelakon dan penyanyi, Azza Elite menerusi akaun Instagramnya telah meluahkan rasa marah dengan kelakuan Faiz yang tidak menghormati bulan Ramadan.

IKLAN

sebab tu la aku sokong apa sharnaaz ckp !! ckp baik baik pujuk tak mkn saman budak ni.. berani sgt sgt dah dia .. orang sampaikan .. orang tegur .. sembunyi sembunyi x jln .. bukan suka suka nk marah ko.. tapi bersebab!! kami pompuan if x puasa pun malu nk ckp x posa . kau?? bangga nau nau .. kalau x tegur esok Allah tanya knapa x tegur? atleast habis dah bahagian kami . kenapa tegur terang terangan? sb .. dia ni tegur sembunyi x jln dah kalau ya pun nk femes jgn sampai permainkan puasa dan solat ? kami pun x baik dik so sama sama lah perbaiki . moga Tuhan beri kamu kesempatan sebelum di tarik nikmat yg kamu ada skrg. kamu kan femes? jika kita x puasa kita jgn upload video makan di bulan puasa dik.. #penghinaanramadhan jangan sombong dgn Allah .. kalau dgn ulama pun kamu tak nak dengar .. kamu nk dgr dari siapa.. oh ya .. lupa kak za yes . saya seorang penyanyi dan pelakun .. 22 tahun yg lalu .. kehidupan saya x tentu arah .. betul✅ bnyk kejadian yg buat saya berubah .. antara nya Allah antar teguran dari netizen !! saya risau sb saya ada mak ayah .. dan teguran netizen buat saya bnyk merenung sampai bila saya nk mcm tu .. dan ada satu teguran yg buat saya berubah .. teguran dari Allah .. buat saya terus nk ubah dari segala segi .. so pada yg ckp kak za pun nari lah terkinja tu dulu dik !!dan itu adalah pekerjaan !!bukan nari bodoh bodoh ! itu kehidupan kak za yg lalu.. kak za kalau boleh nk ubah masa supaya kak za bukan yg itu .. tetapi kak za yakin .. kehidupan masa lalu adalah pengajaran agar kita ubah diri kita supaya jadi yg lebih baik. org tegur jgn sombong! ambil la positif .. kalau awak pk negative teguran org . hurmm x tau la nk ckp mcm mana kan .. ni kalau dah x boleh tegur camano! nk bekap tera mana lagi dik.. kita ubah perlahan lahan jujur dan istikhomah ok . manala tau teguran dari kami yg kecil ni buat kamu jadi lebih baik malah lebih baik .

A post shared by Azzaelite❤️jadaqueen0187785456 (@azzaelite) on

Tak dapat dinafikan pengakuan Faiz itu membuatkan ramai netizen bengang dengan dirinya.

fffizza: setuju sis! die dah x layak nk ditegur secara baik! patut hempuk je ramai2. kurang haja sngt cara die!

erry_adnan: Sesat dh dia ni.. Kata2 dia dh mnggambrkn diri dia. Sukar utk ditarbiyah. Mohon majlis agama buat tindakan yg tegas.. Jgn berdiam diri.. Demi agama

IKLAN

nmiss_syakila: No wonder la padan sgt dgn muka dia ni.. muka buruk tkpe jgn nilai2 murni tu yg buruk..semoga diberi hidayah la ye dik..kesian ko?

Sumber: Instagram Azza Elite