“Kesian Aku Tengok Kau Kan Artis Tak Sedar Diri,” – Zara Zya Kena Kecam

 

Pelakon, Zara Zya semalam berkongsi satu DM menunjukkan dia dikecam teruk netizen.

Yang menjadi persoalannya apabila pelakon Monalisa itu dikecam teruk kerana status selebritinya serta kisah cintanya bersama Hafreez Adam.

“Zara Zya, kau rasa kau tu artis bagus sangat ke? please cermin diri kau tu dulu. Hafrezz Adam pun ingat ikhlas ke sayangkan kau?

“Kau je yang perasan lebih, silap-silap dia tinggalkan kau nanti, kau ingat lelaki akan setia ke? Silap besarlah kalau kalau dia setia dengan kau.

“Ramai lagilah girls yang cantik dekat luar sana, kesian aku tengok kau kan jadi artis tak sedar diri. Artis lain banyak je job aku tengok tapi kau?

“Kesiannya takda nak ambil kau berlakon, menyampah aku tengok kau, memang f**k lah,” tulis individu tersebut.

View this post on Instagram

Kesiannya @zeti_995 ?

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

IKLAN

Oh no! Dah kenapa tiba-tiba Zara Zya dapat DM begitu? Pelik juga MH apabila Zara berkongsi perkara itu di Instagramnya dengan kapsyen ‘Kesian’.

Di ruangan komen, ramai peminatnya memberikan sokongan kepada aktres itu.

IKLAN

Pada MH, kalau kita yang membaca komen itu pun rasa ‘sakit hati’ apatah lagi perasaan Zara yang tentu terguris hati.

Apa-apapun, MH yakin tentu banyak lagi komen-komen yang menyakitkan hati diterima oleh selebriti setiap hari. Harapnya netizen sedar bahawa artis ni pun manusia juga, jadi janganlah terlalu mengecam sangat ya.

Foto: Instagram Zara Zya