Elly Belum Tunjuk Muka Haider, Disamakan Dengan Bilal; “Kepom Dari Anak Pertama Tutup Muka, Tak Hairan Dah.”

Perkongsian video pendek daripada hos Gegar Vaganza musim kesembilan (GV9), Elly Mazlein di Instagram yang merakamkan kaletah anak keduanya, Haider Mateen baru-baru ini mencuri perhatian netizen.

Haider bakal berusia setahun tidak lama lagi.

Bagaimanapun, video tersebut tidak pula mendedahkan wajah anak lelakinya itu hingga ada yang memberikan reaksi pada ruangan komen.

Ada yang menyamakan tindakan penyanyi lagu Dusta Cinta itu sama dengan selebriti terkenal Neelofa yang belum bersedia berkongsi wajah penuh anak sebelum ini.

IKLAN

“Kawan Bilal Ni. Moga membesar dengan sihat ya,” komen yang tertera.

Menerusi hantaran sama, ada peminat menyifatkan ia hak Elly sebagai ibu selain menjelaskan artis berkenaan sudah pun berkongsikan wajah Haider di MeleTOP.

“Hak dia la nak tunjuk muka ke dok yang komen-komen cam Bilal ni pung, doa yang baik-baik udah,” tulis peminat.

“Tak hairan la dari anak 1st dia memang gini. Plus tak tampaltampal sticker laa cuma ambil sipi. Certain event je dia bagi, pastu sipi sipi balik. Ok jur,” reaksi peminat.

“Kak Kepom memang dari anak 1st dia tutup muka. Tak hairan dah,” jelas peminat.

IKLAN

“Pernah tengok dah kedua-dua anaknya. Haider tu siap tunjuk dekat Meletop tapi kak Lina memang dia camtu. Sekali tu je dia tunjuk, peminat yang terlepas tengok tu bertabahlah,” tulis peminat lain pula.

Sekadar info, Elly sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama pengarah Azmi Hatta namun berpisah pada tahun 2015.

Dia kemudiannya kembali bertemu jodoh pada 2020 bersama seorang guru, Mohammad Azlan Che Noh.

Untuk berita terkini hiburan dalam dan luar negara. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Media Hiburan, klik di sini