Betul-Betul Hebat, 6 Anak Selebriti Ini Sudah Ada Jenama Sendiri

Untungkan jadi anak selebriti terkenal? Lahir-lahir je orang dah kenal, dah ada peminat dan yang paling penting…dah ada follower instagram juta-juta.

Kemudian,bila dah besar sikit mula lah ada yang mewujudkan jenama mereka sendiri dari segi pakaian atau produk-produk lain.

Sehubungan dengan itu, MH ingin kongsikan 6 anak selebriti yang sudah mempunyai jenama sendiri. Hebat kan?!

1. Aaisyah Dhia Rana (Suplemen kanak-kanak)

[ NAK PECAH HATI NI SEBAB KESIAN TENGOK ANAK ASYIK MERAGAM SEBAB SEMBELIT TERUK ] . . Budak budak yang baru nak membesar ni tak lari dari masalah sembelit. Ada yang sampai nangis sebab perut asyik tak sedap. Ada yang sampai menjerit bila nak buang air besar tu sebab sakit dan perit. Ni semua mungkin disebabkan pemakanan yang tak seimbang. . . Jangan risau uncle aunty. Champ Champ Aaisyah ni ada 11 bahan sunnah dan berkualiti tinggi yang boleh bantu masalah sembelit ni. Nak tau tak? Aaisyah memang takde masalah sembelit tau. Yang paling Aaisyah suka ada badam dalam Champ Champ. Badam ni berfungsi untuk mengelakkan sembelit. . . Haaa apa lagi? Jom la cepat cepat dapatkan Champ Champ Aaisyah. Semua bahan sunnah ni memang boleh buat anak uncle aunty happy balik dan aktif macam biasa tanpa masalah susah nak buang air besar. Nanti senang lah uncle aunty nak buat kerja. Dah tak payah risau dan stress lagi kan? . . Whatsapp – 0199633618 Whatsapp – 0199633618 Whatsapp – 0199633618

A post shared by AAISYAH DHIA RANA (@aaisyahdhiarana111) on

IKLAN

2. Lara Alana ( Label rarababylara)

3. Yusuf Iskandar (program TV & Baju Raya Yusuf Iskandar)

?

A post shared by Yusuf Iskandar Hairul Azreen (@theyusufiskandar) on

4. Syerivsamheizy (Baju Raya Mat Yip)

IKLAN

5. Ara Aziz (Youtube – Puteri Ara Aziz)

Make up tutorial again!? #tutorialbyaraaziz

A post shared by Princess Ara (@araaziz) on

6. Muhammad (Koleksi Baju Raya)